تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چهره هایی که با دست تقدیر و شانسی معروف شدند + عکس

چهره هایی که با دست تقدیر و شانسی معروف شدند + عکس چهره هایی که با دست تقدیر و شانسی معروف شدند

بـه شانس اعتقاد دارید؟ یا دست تقدیر و سرنوشت؟ امروز لیستی را آورده ایم کـه در آن بازیگران و خواننده هـای مشهوری حضور دارند کـه شانسی مشهور شدند، با مرور ماجرای شهرت آنها این حس بـه مـا دست داد کـه: انگار نیرویی کـه شبیه بـه دست تقدیر اسـت در زمان و مکان مشخص افرادی راکه امروز سلبریتی هـای مشهوری هستند رابه سمت سرنوشت شان برده اسـت، با پارس ناز همراه یاشید.

جنیفر لارنس

جنیفر لارنس 14 ساله وقتی براي گذران تعطیلات تابستانی بـه همراه خانواده اش درشـهر نیویورک مشغول قدم زدن بود، توجه یک کستینگ ایجینت بـه او جلب شد «کار کستینگ ایجنت انتخاب بازیگر و پیشنهاد او بـه کارگردان ها یا استودیوهای فیلمسازي اسـت».

چهره هایی که با دست تقدیر و شانسی معروف شدند + عکس

او بـه سمت خانواده ي جنیفر رفت، از آنها اجازه گرفت از دختر نوجوان شان عکس بگیرد و عدد تلفنش رابه جنیفر داد. روزبعد آن ایجینت با جنیفر تماس گرفت و از او دعوت کرد تا در نخستین تست بازیگری زندگی اش شرکت کند.

جانی دپ

جانی دپ در جوانی یک سرکش تمام عیار بود. او مطمئن بود که روزی به یک ستاره ي راک تبدیل خواهد شد. دپ بـه همراه گروه موسیقی اش بنام The Kids در کافه ها موسیقی اجرا میکرد و حتّي درس و مدرسه را رها کرد تا تمام وقتش رابه موسیقی اختصاص دهد.

چهره هایی که با دست تقدیر و شانسی معروف شدند + عکس

با این حال، لوری آن آلیسون، همسر اول دپ، وی را به نیکولاس کیج معرفی کرد. کیج دپ را بازیگر خوش آتیه اي دید، بهمین خاطر این جوان سرکش را تشویق کرد که با یک کسـتینگ ایجنت ملاقات کند.

الکسیس بلدل

الکسیس در کودکی دخـتر بسیار خجالتی و منزوی اي بود. او برای آنکه بـه عدم اعتماد به نفسش غلبه کند عضو یک گروه تئاتر محلی شد. درجریان یکی از اجراهای الکسیس در یک مـرکز خرید کوچک، توجه یک مادلینگ ایجنت بـه این بازیگر جوان جلب شد کار مادلینگ ایجنت انتخاب مدل برای کار در صنعت مد اسـت.

چهره هایی که با دست تقدیر و شانسی معروف شدند + عکس

آن ایجنت از الکسیس دعوت کرد کـه بـه نیویورک نقل مکان و کار در حوزۀ مد را شروع کند. ستاره ي آینده ي سریال پرطرفدار ـــ  gilmore girls  ـــ پیشنهاد ایجنت را قبول کرد.

جاستین بیبر

بیبر کودکی کاملا معمولی اي داشت تا آنکه بعد ها اتفاقی مسیر زندگی وی را بـه کلي تغییر داد. مادر جاستین وی را بـه تنهایی بزرگ میکرد. او برای آنکه بتواند هزینه هـای زندگی خود و پسرش را تأمین کند وادار بود علاوه بر شغل تمام وقتش کارهاي دیگری هم انجام دهد.

چهره هایی که با دست تقدیر و شانسی معروف شدند + عکس

جاستین در 12سالگی در یک برنامه ي استعدادیابی محلی شرکت کرد. مادر بیبر کـه بـه پسرش خیلی افتخار میکرد از اجرای او فیلم گرفت و ویدئوی آنرا در یوتیوب گذاشت. تهیه کننده اي بنام اسکوتر براون با دیدن این ویدئو بـه این نتیجه رسید که این پسر روزي بـه چنان شهرتی می رسد کـه همه ی جا صحبت از او خواهد شد.

چنینگ تیتوم

چنینگ تیتوم در گذشته در کار رقصندگی بودو البته این تنها شغلي نبود کـه او تجربه کرد. تیتوم مدتی هم بعنوان بدنساز، دستیار در یک کلینیک دامپزشکی و فروشنده مشغول بکار بود. اما یک اتفاق برای همیشه بـه تغییر شغل هـای چنینگ پایان داد.

چهره هایی که با دست تقدیر و شانسی معروف شدند + عکس

تیتوم یک روز در حال قدم زدن در ساحل میامی بود کـه یک مادلینگ ایجنت بـه سمتِ او رفت و از او دعوت کرد کـه وارد کار در صنعت سرگرمی شود.

الن پومپئو

الن پومپئو بیشتر شهرتش را از بازی درسریال پرطرفدار grey’s Anatomy کسب کرده اسـت. در دهه ي 90 او بعنوان پیشخدمت در یک کافه مشغول بکار بود کـه یک روز در کافه توجه یک عکاس مد بـه او جلب شد.

چهره هایی که با دست تقدیر و شانسی معروف شدند + عکس

چیزی نگذشت کـه الن با آن عکاس وارد رابطه ي عاطفی شد و بعد ازآن بـه نیویورک نقل مکان کرد تا وارد دنیای صنعت سرگرمی شود. پومپئو ابتدا در آگهی هـای تبلیغاتی بازی می‌کرد و بعد ازآن در تست بازیگری سریال Law & Order شرکت کرد.

مل گیبسون

خواهر مل گیبسون رزومه ي وی را مخفیانه برای یک استودیوی بازیگری فرستاد و اگر او اینکار را نمی‌کرد بـه احتمال زیاد گیبسون حالا نه یک بازیگر موفق، بلکه یک روزنامه نگار مشهور بود.

چهره هایی که با دست تقدیر و شانسی معروف شدند + عکس

با این حال، دست تقدیر بـه کمک گیبسون آمد و مسئول انتخاب بازیگر استودیو از او دعوت کرد کـه تست بازیگری بدهد. گیبسون تصمیم گرفت بـه شم خواهرش اعتماد کند و کار در موسسه ي ملی هنرهای نمایشی در سیدنی را شروع کرد.

پاملا اندرسون

پاملا اندرسون ۲۱ ساله دختری معمولی از شهر ونکوور و یک مربی بدنسازی بود. در جریان یک مسابقه ي ورزشی، واکنش احساسی او برای تیم مورد علاقه اش سوژه ي دوربین ها شد.

چهره هایی که با دست تقدیر و شانسی معروف شدند + عکس

و وقتی تصویر او از تلویزیون محلی پخش شد مسئول روابط عمومی یک شرکت مشروب سازی وی را بطور اتفاقی دید. پاملا پیشنهاد نخستین قرارداد مدلینگش را از این شرکت دریافت کرد.

شارلیز ترون

چارلیز ترون جوان بدلیل مشکلی کـه برای کارت بانکی اش پیش آمده بود بـه بانک مراجعه کرد و وقتی بر سر یکی از کارکنان بانک فریاد کشید، یک کستینگ ایجینت کـه در آنجا شاهد ماجرا بود تحت تأثیر عصبانیت ترون قرار گرفت.

چهره هایی که با دست تقدیر و شانسی معروف شدند + عکس

چارلیز ترون کـه قصد داشت تبدیل بـه یک رقصنده ي باله ي مشهور شود از افریقای جنوبی بـه نیویورک نقل مکان کرده بود اما بخاطر آسیب یک پایش وادار شده بود از رویایش دست بکشد. چارلیز وقتی با آن ایجنت آشنا شد بی پول شده بود، بهمین خاطر قبول کرد کـه کار بازیگری را امتحان کند.

سارا میشل گلر

سارا میشل گلر کارش را خیلی زودتر از بقیه ي چهرهای این لیست شروع کرد. سارا تنها ۴ سال داشت کـه یک اتفاق سرنوشت وی را تعیین کرد. او همراه مادرش در یک رستوران مشغول غذا خوردن بود کـه مدیر رستوران بـه سمت مادرش رفت و بـه او پیشنهاد حضور دخترش در آگهی تبلیغاتی آن رستوران را داد.

چهره هایی که با دست تقدیر و شانسی معروف شدند + عکس

برخلاف تعداد زیادی از ستاره هـای کم سن و سال، سارا موفق شد کار در صنعت سرگرمی را ادامه دهد و حتی تبدیل بـه یکی از نوجوان هـای مشهور دهه ي ۲۰۰۰ میلادی شد.

و در ادامه ستاره هایی که از کودکی مشهور بودند و حق آب و گل دارند

اگر نگاهی بـه فیلم‌هـای یکی دو دهه اخیر داشته باشید متوجه خواهید شد کـه در تعداد زیادی از این فیلم‌ها کودکان و نوجوانان نقشهای کلیدی را ایفا کرده‌اند. در این زمینه میتوان بـه فیلم‌هـای پرفروش ارباب‌ حلقه‌ها یا هری‌ پاتر اشاره کرد. این هنرپیشه‌ ها توانستند حسابی خوش بدرخشند و تعداد زیادی از آن‌ها کـه سن و سال کمی داشتند اینروزها حسابی بزرگ‌ شده‌اند و هم چنان شاهد حضور موفق آن‌ها بر پرده نقره‌اي هستیم.

کلویی گریس مورتز

این هنرپیشه زیبارو و جذاب را نخستین بار در نسخه بازسازی شده فیلم The Amityville Horror دیدیم. تاریخ ساخت این فیلم بـه سال ۲۰۰۵ باز می گردد و کلویی در آن زمان تنها ۷ سال سن داشت. هنرنمایی موفق کلویی مورتز راه را برای ادامه کار وی در زمینه بازیگری هموار کرد تا این کـه درسال ۲۰۱۰ یک‌بار دیگر با فیلم Kick-Ass نامش بر سر زبان‌ها افتاد.

چهره هایی که با دست تقدیر و شانسی معروف شدند + عکس

کلویی هنرپیشه وسواسی و سخت‌گیری اسـت و هر نقشی را انتخاب نمی کند اما اگر فیلمنامه فیلمی نظرش را گرفت چیزی در ایفای نقش در آن کم نمی گذارد. کلویی درکنار هنرپیشگی در فیلم‌هـای مختلف از آنجایی صدای خوبی نیز دارد در یک انیمیشن سینمایی صداپیشگی کرده اسـت.

آنا سوفیا راب

آنا ازآن دسته هنرپیشه‌هایي اسـت کـه از طریق حضور در آگهی‌هـای تلویزیونی راه بـه سینما پیدا کرد و پس از حضور در یک آگهی تبلیغاتی برای مک‌دونالدز، کارگردان فیلم سامانتا: تعطیلات یک دختر از وی برای بازی در این فیلم دعوت کرد. آنا کـه اینروزها ۲۴ سال سن دارد با حضور در فیلم مشهور چارلی و کارخانه شکلات‌سازی اسم و رسم خوبی برای خوش دست و پا کرد و بـه شهرت زیادی رسید.

چهره هایی که با دست تقدیر و شانسی معروف شدند + عکس

این امر باعث شد تا آنا بـه یکی از شخصیت‌هـای مورد علاقه کودکان و نوجوانان تبدیل شود. موفقیت آنا سوفیا یکبار دیگر در فیلم مسابقه تا کوهستان جادو خوش درخشید و از سال ۲۰۱۴ بـه بعد تصمیم گرفت حضور کمتری در سینما داشته باشد ودر دانشگاه استنفورد مشغول بـه تحصیل شد. بهمین دلیل اینروزها کمتر خبری از آنا سوفیا راب میشنویم و امیدوارم در آینده‌اي نزدیک بازهم شاهد حضور این هنرپیشه بااستعداد باشیم.

فردی هایمور

این هنرپیشه انگلیسی کـه اینروزها ۲۶ سال سن دارد همانند آنا سوفیا راب با بازی در فیلم کارخانه شکلات‌سازی بـه موفقیت زیادی دست پیدا کرد. فردی هایمور درخانواده‌اي هنرمند بدنیا آمده اسـت و پدرش نیز بـه حرفه بازیگری مشغول اسـت. فردی هایمور نقش‌آفرینی‌هـای چشمیگیری در فیلم‌هـای موفق در جستجوی ناکجا آباد، یکسال خوب، آرتور و نامرئی‌ها و قطب‌نمای طلایی دارد.

چهره هایی که با دست تقدیر و شانسی معروف شدند + عکس

موفقیت هایمور تنها منوط بـه دوران کودکی وی نشد ودر بزرگسالی نیز در فیلم‌هـای موفقی مانند هنر کنار آمدن و پزشک خوب، بازی کرده اسـت. هایمور صدای خوبی نیز دارد و بهمین دلیل صداپیشگی شخصیت اول فیلم آسترو بوی بـه وی واگذار شد. با این حساب انتظار میرود در آینده نیز بشیتر از فردی هایمور بشنویم.

دیوی چیس

دیوی چیس در نسخه اول فیلم حلقه کـه یکی از وحشتناک‌ترین فیلم‌هـای سال هـای ۲۰۰۰ بـه حساب می آید بازی کرد و هنرنمایی وی نقد‌‌هـای مثبتی رابه دنبال داشت. اما پس از پایان سری فیلم‌هـای حلقه موفقیت دیوی چیس نیز بـه اتمام رسید و مدت‌ها بعد در برنامه تلویزیونی Big Love حضور پیدا کرد کـه این برنامه نیز مخاطب زیادی نداشت ودر سال ۲۰۱۱ متوقف شد.

چهره هایی که با دست تقدیر و شانسی معروف شدند + عکس

دیوی درکنار ظاهر زیبا از صدای خوبی نیز برخوردار اسـت و خوانندگی می کند. صداپیشگی در فیلم لیلو و استیچ و ایفای نقش در فیلم دانی دارکو را میتوان از دیگر فعالیت‌هـای دیوی چیس نام برد. با توجه بـه رقابت شدیدی کـه بر فضای هالیوود حکمفرماست بعید بنظر می رسد دیوی فرصتی برای تکرار موفقیت‌هـای خود پیدا کند.

هیدن پنیتیر

اگر اهل سریال‌هـای هالیوودی باشید بـه احتمال زیاد بازی هیدن در سریال قهرمانان رابه خاطر دارید. پنیتیر در این سریال حسابی خوش درخشید ودر چهارمین نسخه از فیلم جیغ نیز بازی خوبی ارائه داد تا راه خودش را برای موفقیت در هالیوود باز کند.

چهره هایی که با دست تقدیر و شانسی معروف شدند + عکس

هیدن در بیشتر از ۲۸ اثر هالیوودی حضور پیدا کرده اسـت ودر چندین بازی ویدئویی نیز شاهد صداپیشگی و ایفای نقش هیدن هستیم. هیدن کـه مدت زیادی اسـت دوران نوجوانی را پشت سر گذاشته و بـه سی سالگی نزدیک میشود توانسته اسـت آینده‌اي روشنی را برای خودش رقم بزند و کارنامه درخشان وی حکایت از حضور بیشتر او در فیلم‌هـای جدید هالیوود خبر میدهد.

میرندا کازگرو

با یکی از هنرپیشه‌هـای هالیوودی طرف هستیم کـه از ۳ کار خودش رابا حضور در آگهی‌هـای تبلیغاتی شروع کرده ودر سال ۲۰۰۳ شاهد هنرنمایی کازگرو در فیلم مدرسه راک بودیم. وی در سریال تلویزیونی در یک و جاش نیز هنرنمایی درخشانی داشت و نقش اول سریال آی کارلی را بر عهده گرفت.

چهره هایی که با دست تقدیر و شانسی معروف شدند + عکس

میراندا اکنون ۲۵ سال دارد و کمتر شاهد حضور او در فیلم‌ها و سریال‌هـای جدید هالیوود هستیم، دلیل این امر را می‌‌توان ادامه تحصیل او در دانشگاه دانست. او در رشته هنر و سینما مشغول تحصیل اسـت و انتظار میرود در آینده‌ با دستی پر از اندوخته‌هـای دانشگاه دوباره حضوری موفق بر روی پرده‌ نقره‌اي داشته باشد.

دنیل ردکلیف

بـه احتمال زیاد دنیل رابا بازی در فیلم‌هـای هری پاتر می‌شناسید اما طرفداران دو آتشه ردکلیف بـه خوبی میدانند کـه وی نخستین بار در سن ۱۰ سالگی در فیلم دیوید کاپرفیلد حضور درخشانی داشت و همین فیلم پای ردکلیف بـه دنیای هری پاتر را باز کرد. وی در ۱۱ سالگی برای نخستین بار در نقش هری پاتر در فیلم هری پاتر و سنگ جادو حضور پیدا کرد.

چهره هایی که با دست تقدیر و شانسی معروف شدند + عکس

بازی در این فیلم‌ها جایزه‌هـای مختلفی را برای ردکلیف بـه دنبال داشته اسـت. مجموعه فیلم‌هـای هری پاتر بـه اتمام رسیده اسـت و دنیل ردکلیف با پولی کـه از بازی در این فیلم‌ها بـه جیب زده بعنوان دومین جوان ثروتمند انگلیسی شناخته می شود. دنیل ردکلیف کـه اکنون ۲۹ سال دارد بی شک در سینمای هالیوود بازهم خواهد درخشید ودر آینده شاهد فیلم‌هـای جذابی از این هنرپیشه بااستعداد و البته خوش‌تیپ خواهیم بود.

داریل سابارا

سابارا درسال ۲۰۰۱ در فیلم بچه‌هـای جاسوس حضور پیدا کرد و موفقیت این فیلم و بازی جذاب او باعث شد تا شاهد نسخه‌هـای دیگری از فیلم بچه‌هـای جاسوس باشیم.

چهره هایی که با دست تقدیر و شانسی معروف شدند + عکس

درکنار این فیلم سابارا در فیلم‌هـای پس از تاریکی، بهترین حرکت و قطار سریع‌السیر قطبی نیز ایفای نقش کرده اسـت اما موفقیت‌هـای سابارا بهمین‌جا ختم می شود و مدتی اسـت کـه خبر زیادی از داریل نداریم. بـه این ترتیب بعید بنظر می رسد داریل سابارا کـه اکنون ۲۶ ساله اسـت بتواند موفقیت‌هـای دوران کودکی و نوجوانی خودرا دوباره تکرار کند.

امی رسوم

با یکیدیگر از هنرپیشه‌هـای جوانی طرف هستیم کـه شهرت خودرا مدیون بازی در سریال بی‌شرم اسـت. امی در فیلم رودخانه میستیک نیز حضوری چشمگیری داشت و نظر منتقدین را جلب کرد. امی رسوم درکنار بازیگری صدای بسیاری خوبی دارد و دستی در خوانندگی و ترانه‌سرایی دارد.

چهره هایی که با دست تقدیر و شانسی معروف شدند + عکس

فیلم‌هـای نابغه، نولا، شبح‌ابرا دراگون بال و دنباله‌دار را می توان از دیگر آثار موفق امی رسوم دانست. بی شک امی رسوم با کارنامه موفقی کـه در سینما و تلویزیون دارد در آینده نیز سفارش‌هـای زیادی برای حضور در آثار هالیوودی دریافت خواهد کرد و بیشتر از او خواهیم شنید.

آماندا باینز

آماندا از کودکی علاقه زیادی بـه بازیگری داشت و با شرکت‌ در کلاس‌هـای بازیگری توانست سلانه‌سلانه راه خود رابه هالیوود باز کند. وی در کودکی در چندین نمایش کـه برای بچه‌‌ها ساخته شده بودو در اواخر دهه ۹۰ میلادی در سریال‌هـای موفقی ایفای نقش کرد. او در سینما نیز با حضور در فیلم‌هـای کشتی شکسته عشق، ایزی اي و چیزی کـه یک دختر میـــخواهد حسابی درخشید.

چهره هایی که با دست تقدیر و شانسی معروف شدند + عکس

درسال ۲۰۰۶ از جانب مجله پیپل بدلیل زیبایی در بین ۲۵ نوجوان زیر ۲۵ سال شناخته شد. آماندا لورا باینز هرپیشه موفقی اسـت اما کارنامه هنری او از فراز و نشیب‌هـای مختلفی حکایت دارد. در این زمینه می توان بـه اعلام خبر کناره‌گیری آماندا از دنیای سینما درسال ۲۰۱۰ اشاره کرد کـه یکسال بعد مجدد اعلام کرد در فیلم‌ها حضور پیدا خواهد کرد.

الن پیج

الن پیج اکنون ۳۱ سال سن دارد اما از دوران کودکی شاهد هنرنمایی‌هـای این هنرپیشه کانادایی بوده‌ایم. الن بازی بسیار درخشانی ارائه میدهد و بهمین دلیل تا کنون نامزد جوایز مختلفی شده اسـت کـه در این زمینه می توان بـه جایزه گلدن گلوب و اسکار اشاره کرد.

چهره هایی که با دست تقدیر و شانسی معروف شدند + عکس

فیلم‌هـای معروفی مانند مردان ایکس، القا و یک جنایت آمریکایی را می‌‌توان از آثار برجسته الن پیج دانست. چراغ هنر الن پیج از نخستین روز حضور این هنرپیشه تا کنون هرگز خاموش نشده اسـت و همیشه شاهد درخشندگی بیشتر پیج بوده‌ایم. الن پیج درکنار سینِمـا بـه بازی‌هـای رایانه‌اي نیز علاقه دارد ودر بازی Beyond: two souls درکنار ویلم دفو ایفای نقش کرده اسـت.

بانی رایت

این هنرپیشه انگلیسی نیز یکیدیگر از هنرپیشه‌هایي اسـت کـه فعالیت هنری خودرا با ایفای نقش در فیلم هری پاتر شروع کرد. بانی در این فیلم تنها ۹ سال سن داشت اما اگر نسخه اول هری پاتر را دیده‌ باشید بی شک با مـا هم عقیده‌اید کـه بازی خوبی در این فیلم ارائه داد. این امر باعث شد تا درسال ۲۰۰۸ از جانب مجله Portrait Magazine بعنوان یکی از ۵ هنرپیشه برتر سال شناخته شود.

چهره هایی که با دست تقدیر و شانسی معروف شدند + عکس

بانی رایت بـه لحاظ ثروت و مکنت چیزی کم ندارد و فرزند یکی از بزرگ ترین جواهرسازان انگلیس اسـت و پس از موفقیت در فیلم هری پاتر بجای این کـه در فیلم‌هـای بیشتری حضور پیدا کند ترجیح داد در رشته سینما در دانشگاه بـه ادامه تحصیل بپردازد. بـه این ترتیب ممکن اسـت بانی رایت حضور زیادی تا کنون در فیلم‌هـای هالیوودی نداشته باشد اما بی شک در آینده خبر هـای بیشتری از این هنرپیشه ۲۷ ساله خواهیم شنید.

نیکلاس هولت

با یکیدیگر از هنرپیشه‌هـای خوش‌تیپ انگلیسی طرف هستیم کـه از ۶ سالگی تا کنون در دنیای سینما مشغول بـه فعالیت بوده اسـت. حضور نیکلاس در فیلم درباره یک پسر راه را برای موفقیت‌هـای بیشتر او باز کرد و چندین نسخه از فیلم‌هـای مردان ایکس، مکس دیوانه: جاده خشم و جک غول‌کش را می توان از آثار موفق این هنرپیشه بااستعداد دانست.

چهره هایی که با دست تقدیر و شانسی معروف شدند + عکس

جالب اسـت بدانید نیکلاس هولت از سال ۲۰۱۰ ودر سر صحنه فیلم مردان ایکس بـه جنیفر لارنس دل بست و این دو زوج پرطرفدار چیزی حدود ۵ سال بایکدیگر بودند.

جاناتان لیپنیکی

جاناتان کـه اینروزها ۲۸ سال دارد در اواسط دهه ۹۰ میلادی حسابی خوش درخشید ودر فیلم جری مگوایر درکنار تام کروز و رنه زلوگر بازی بسیار خوبی را ارائه داد. لیپنیکی پس از بازی در این فیلم پیشنهاد‌هـای دیگری را نیز دریافت کرد و فیلم‌هایي مانند پزشک دولیتل، استوارت کوچولو و مانند مایک را در کارنامه هنری خود دارد اما حضور وی در این فیلم‌ها هرگز نتوانست موفقیت فیلم جری مگوایر را برای وی بـه دنبال داشته باشد.

چهره هایی که با دست تقدیر و شانسی معروف شدند + عکس

کاملاً پیداست کـه جاناتان تلاش زیادی انجام میدهد تا دوباره بـه روزهای اوج بازگردد ودر این زمینه میتوان بـه حضور وی در برنامه تلویزیونی Celebs Go Dating اشاره کرد اما این تلاش‌ها بازخورد خوبی بـه دنبال نداشته و مشخص نیست این جوان ۲۸ ساله دوباره می تواند موفقیت‌هـای دوران کودکی خودرا تکرار کند یا این کـه افزایش سن، دوری بیشتر از هالیوود را برای جاناتان لیپنیکی بـه دنبال خواهد داشت.

سورشا رونان

سورشا در همان دوران کودکی توسط پدرش کـه خود یک بازیگر اسـت بـه دنیای سینما وارد شد ودر فیلم تاوان حضور پیدا کرد. این فیلم افتخارهای زیادی را برای سورشا بـه دنبال داشت کـه در این زمینه می توان بـه جایزه بفتا، جایزه گلدن گلوب و هم چنین نامزدن شدن در جایزه اسکار اشاره کرد. چنین افتخاری برای یک بازیگر کم سن و سال بسیار مهم بودو باعث شد سورشا پیشنهادهای بیشتری برای حضور در فیلم‌ها دریافت کند.

چهره هایی که با دست تقدیر و شانسی معروف شدند + عکس

موفقیت‌هـای سورشا همیشه تکرار شده اسـت و بازی در فیلم استخوان‌هـای دوست‌داشتنی، یکبار دیگر نام این هنرپیشه جوان و دوست‌داشتنی را بر سر زبان‌ها انداخت. حضور او در فیلم بروکلین باعث شک سورشا یکبار دیگر نامزد جایزه اسکار شود و خدا را چـه دیده‌اید، چـه بسا در چند سال آینده سورشا بتواند جایزه اسکار را ازآن خود کند.

لیندزی لوهان

این بازیگر و سلبریتی مشهور زندگی پر از حاشیه دارد و بیشتر از این کـه افتخاری در جامعه هنری کسب کرده باشد مشهور بـه حاشیه‌هـای گوناگون و ناشایست اسـت. مصرف مواد مخدر و الکل درکنار سرقت تا کنون چندین بار پای لینزی لوهان رابه دادگاه باز کرده اسـت. لیندزی از ۱۰ سالگی وارد دنیای سینِمـا شده اسـت و دستی در موسیقی نیز دارد.

چهره هایی که با دست تقدیر و شانسی معروف شدند + عکس

لیندزی لوهان در چیزی بیشتر از ۹۰ فیلم بازی کرده کـه هیچ کدام از این فیلم‌ها را نمی توان بعنوان اوج هنر لیندزی دانست و با توجه بـه زندگی پرحاشیه‌اي کـه دارد انتظار می رود در آینده نیز بیشتر بجای این کـه از هنر و موفقیت وی بشنویم شاهد خبر هـای بیشتری از حواشی مخاطره‌آمیز زندگی این سلبریتی نامتعارف باشیم.

کریستن استوارت

کریستن درخانواده‌اي اهل هنر و فیلم‌دوست بزرگ شده اسـت و بهمین دلیل نیز از سنین کودکی وارد سینما شد. استوارت را بیشتر با سری فیلم‌هـای گرگ و میش می‌شناسیم اما جالب اسـت بدانید کریستن استوارت ابتدا در فیلم اتاق وحشت در نقش دختر جودی فاستر ظاهر شد و بـه اندازه‌اي در این نقش خوب بازی کرد کـه توانست نامزد بهترین بازیگر مکمکل زن در مراسم اسکار شود.

چهره هایی که با دست تقدیر و شانسی معروف شدند + عکس

هنر و توانمندی استوارت در ایفای نقش در فیلم‌هـای مختلف درکنار شهرت برای او ثروت زیادی نیز بـه دنبال داشته اسـت ودر سال ۲۰۱۰ بعنوان یکی از پردرآمدترین هنرپیشه‌هـای زن هالیوود شناخته شد. جالب اسـت بدانید استوارت در فیلمی با کمپ اشعه‌ ایکس درکنار هنرپیشه توانمند سینمای کشورمان، پیمان معادی بازی کرده اسـت.

جوجو

اگر نگاهی بـه کارنامه هنری جوجو داشته باشید متوجه می شوید کـه این سلبریتی جوان و خوش‌آتیه سابقه بیشتری در خوانندگی نسبت بـه سینما و هنرپیشگی دارد. در‌واقع جوجو ابتدا با خوانندگی بـه موفقیت رسید و این موفقیت راه جوجو رابه صحنه‌‌هـای سینما باز کرد. جوجو در اوایل سالهای 2000 میلادی در سه فیلم حضور پیدا کرد و هر سه این فیلم‌ها بـه موفقیت‌‌هـای خوبی رسیدند.

چهره هایی که با دست تقدیر و شانسی معروف شدند + عکس

صداپیشگی و اجرای ترانه در فیلم کارتونی داستان کوسه نیز یکیدیگر از آثار جوجو در سینما بـه حساب می آید. بـه غیر از آثاری که به آن‌‌‌ها اشاره شد جوجو در سینما بـه موفقیت‌هـای دیگری دست پیدا نکرده اسـت اما در دنیای موسیقی بـه‌رغم این کـه درسال‌هـای پیش ستاره‌ محبوب نوجوانان بود در بزرگسـالی نیز همان‌ گونه طرفداران خاص خودش را دارد.

اما واتسون

طرفداران سری فیلم‌هـای هری پاتر بـه خوبی می دانند کـه این مجموعه فیلم‌ها هنرپیشه‌هـای کودک و نوجوان زیادی رابه سینما معرفی کرده‌اند کـه بعضی ازآن‌ها در دوران بزرگسالی نیز همان‌ گونه بـه درخشندگی خود ادامه می دهند. یکی از این بازیگران مشهور را می توان اما واتسون نام برد کـه در زمان حضور خود در نخستین نسخه از فیلم هری پاتر تنها ۱۰ سال داشت.

چهره هایی که با دست تقدیر و شانسی معروف شدند + عکس

جالب اسـت اینجاست کـه اما واتسون قبل ازحضور در این فیلـم تجـربه بازیگري نداشت ولی بـه اندازه‌ اي در قسـمت اول هری پاتر خوب ظاهر شد کـه در ادامه تبدیل بـه یکی از هنرپیشه‌ هـای اصلی این مجموعه گردید.حضور در فیلم هـاي هری پاتر باعث شد اما واتسون از درس و مدرسه عقـب بیافتد اما پس از مدتی دوباره وارد دانشـگاه شـد و درس را از سر گرفت تا با کـوله‌ باري از دانش دوباره حضوری موفق در فیلم‌ ها داشته باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چهره هایی که با دست تقدیر و شانسی معروف شدند + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..