تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام علی پروین به پرسپولیسی‌ها؛ احتیاط کنید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در آستانه دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا علی پروین اسطوره باشگاه پرسپولیس درباره این بازی گفته: پرسپولیس اول از همه نباید در ژاپن گل بخورد. چون بازی مقابل کاشیما جای ریسک ندارد. ژاپنی ها زمان بازی رفت را 9:30 صبح به وقت ما گذاشته اند که این موضوع روی بازیکنان ما تاثیر منفی خواهد گذاشت. بچه های ما باید با احتیاط وارد این بازی شوند و تنها جایی که نباید برای گل زدن و حمله عجله داشته باشند همین جا است. 

او همچنین گفته: اگر در بازی رفت گل نخوریم و یا حداکثر یک گل بخوریم، می توانیم این تیم را با حمایت تماشگرانمان به راحتی در آزادی شکست دهیم و قهرمان شویم. ما فقط نیمکت مان ضعیف است و اینکه بگوییم بازیکن نداریم را اصلا قبول ندارم. وقتی تیم پرسپولیس را با تیم های دیگر مقایسه می کنیم متوجه می شویم که این تیم پر از ستاره است.

43257




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام علی پروین به پرسپولیسی‌ها؛ احتیاط کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..