تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود نرم افزار محافظت فایل Gallery Vault 3.10.3 – اندروید

دانلود Gallery Vault را می توان به عنوان یکی از بهترین راه های محافظتی برای فایل های اندروید دانست. چرا که شما می توانید براحتی برای تصاویر و فایل ها و فیلم های خود رمز عبور تعیین کرده و یا به کل از دید افراد غیرمجاز پنهان نگه دارید. این برنامه از حریم خصوصی شما حفاظت کرده و باعث می شود که کاربران بتوانند براحتی عکس ها و فیلم های خودشان را به صورت مخفی سازی شده نگه داشته و رمز عبورهای چندگانه را برای آنها تنظیم نمایند. شما اگر نمی خواهید دیگران فایل های شما را نگاه کنند از این برنامه استفاده کرده و براحتی هر فایلی را که می خواهید محافظت شود را به این برنامه بسپارید. این برنامه می تواند به صورت کاملا بی خطر از حریم شما محافظت کرده و در مقابل نفوذهای اینترنتی از شبکه های اجتماعی نیز کاملا کارایی را از خودش به نمایش بگذارد. در عصر کنونی که شبکه های اجتماعی بیشتری به زندگی ما اضافه شده اند باید حریم خصوصی و مخصوص عکس و فیلم های شخصی در امنیت کامل بوده و مطمئن شویم که این شبکه ها دسترسی های غیرمجاز به اطلاعات شخصی ما را نداشته باشند.

شما با دانلود Gallery Vault می توانید از طراحی زیبای برنامه استفاده کرده و تجربه صاف و شگفت انگیزی را به صورت رسانه ای داشته باشید. برنامه دارای پشتیانی از سیستم های اندروید مختلف از جمله N می باشد که همین موضوع باعث می شود در سیستم اندروید جدید نیز از قابلیت های این برنامه استفاده های لازم شود. این حفظ حریم خصوصی باعث می شود تا امنیت بالایی را برای گوشی خود و تصاویر شخصی داشته باشید و نگرانی چندانی نداشته باشید. برنامه روی سیستم عامل اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر نصب و اجرا می شود که کاربران هم اکنون می توانند برای دانلود Gallery Vault از سرورهای قدرتمند سایت دانلودها استفاده نمایند.

کاور-Gallery-Vault

اسکرین-شات-Gallery-Vault  اسکرین-شات-Gallery-Vault

info

GalleryVault is a fantastic privacy protection app to easily hide and encrypt your photos, videos and any other files that you do not want others to see.

GalleryVault can hide its app icon and keep your privacy absolutely safe. You can import your private images and videos in this secure vault, and nobody knows the existence of it.

What’s more, GalleryVault has the beautiful design, it provides you the smooth and amazing media browse experience.

Cahngelog :

1. Support Instagram Hot again

2. Support Android N

اطلاعات فایل لینک دانلود

دانلود فایل نصبی

نسخه های قدیمی راهنمای دانلود گزارش خرابی گزارش نسخه جدید رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود نرم افزار محافظت فایل Gallery Vault 3.10.3 – اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..