تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگرداندن 12 هزار زائر فاقد مدارک/ هیچ فردی بدون گذرنامه و ویزا موفق به خروج نشد

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار محمد شرفی با اشاره به افزایش موج بازگشت زوار به کشور از صبح امروز اظهار کرد: به منظور تسهیل در تردد زائران عزیز از ساعت 12 ظهر به بعد، مسیر ایلام به سمت مهران یک طرفه و از تردد خودروها جلوگیری و از ساعت 14 مسیر مهران به سمت ایلام نیز یک طرفه می‌شود.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه خوشبختانه و براساس تدابیر انتظامی لحاظ شده، تاکنون مشکل امنیتی گزارش نشده، گفت: طی روند کنترل مدارک زوار در مرزهای سه‌گانه توانستیم از عبور 12 هزار نفر از زائران فاقد ویزا و گذرنامه جلوگیری کنیم؛ در واقع از آغاز راهپیمایی اربعین تاکنون 12 هزار نفر از زوار به دلیل نداشتن مدارک قانونی به شهرهای مبدأ بازگردانده شده‌اند.

شرفی از بازگرداندن 4 هزار نفر از اتباع خارجی به دلیل نداشتن مدارک قانونی خبر داد و گفت: تاکنون هیچ فردی بدون گذرنامه و ویزا موفق به خروج از مرزهای سه‌گانه نشده و لایه‌های جمعیتی به همت نیروهای انتظامی و امنیتی با دقت کنترل شده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: نیروهای پلیس پیشگیری که در استانهای پشتیبانی‌کننده چون لرستان، مرکزی، همدان و کرمانشاه هستند از امروز به سمت محلهای خدمت بازگشته اما دیگر نیروهای مستقر در استانهای ایلام و خوزستان تا ورود آخرین زائر به کشور حضور فعال دارند و باید بگویم فعالیت واحدهای کشف و خنثی‌سازی نیز همچنان ادامه دارد.

تشکیل گروه "مردم یاری" در پلیس پیشگیری  

شرفی تصریح کرد: با آغاز راهپیمایی بزرگ اربعین، هر پلیس تخصصی علاوه بر اجرای مأموریت ذاتی و تعریف شده، باید یک پیوست فرهنگی را نیز در راستای جلب مشارکتهای مردمی دنبال و اجرایی کند، با تشکیل گروه‌های مردم‌یاری به دنبال این هستیم گامهایی فراتر از انجام وظیفه برای خدمات‌دهی به زوار عزیز برداریم.

قدردانی از میزبانی مردم خوزستان و ایلام

وی یادآور شد: در موج رفت و بازگشت، زواری داریم که نیاز به کمک و همراهی بیشتری دارند که نیروهای گروه مردم‌یاری در مواردی چون جابه‌جایی وسایل همراه زائر، راهنمایی زوار و ... ایفای نقش می‌کنند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا خاطرنشان کرد: لازم است تشکر ویژه از اهالی منطقه "مهدی‌آباد" و "صالح‌آباد اشته باشم، چرا که در راستای خدمات‌دهی ویژه به زوار همزمان با موج بازگشت، محدودیتهای ترافیکی اعمال شد که بدون همکاری مردم این مناطق پیشبرد اهداف و تمهیدات میسر نبود.

وی یادآور شد: مردم خوزستان، ایلام، کرمانشاه و ... میزبانی شایسته‌ای از زوار آقا ابا عبدالله الحسین (ع) داشتند، همچنین از مرکز اطلاع‌رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی ناجا  که با انتشار و انعکاس به موقع و توأم با صحت و دقت اخبار این ایام و  نمایش اقتدار و عظمت راهپیمایی بزرگ اربعین و سهم  و نقش پلیس در تأمین نظم و امنیت، به  خوبی ایفای نقش کردند، تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگرداندن 12 هزار زائر فاقد مدارک/ هیچ فردی بدون گذرنامه و ویزا موفق به خروج نشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..