تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اخبار اربعین| مسیر مهران به ایلام از ظهر امروز یک طرفه می‌شود

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار محسن فتحی‌زاده با اشاره به بازگشت حجم قابل توجه زائران  اربعین حسینی (ع) به مرز مهران اظهار کرد: با توجه به افزایش تردد در مسیر مهران - ایلام برای ایجاد سهولت و تخلیه بار ترافیکی برگشتی به سمت ایلام از ساعت 12 امروز محدودیتهای ترافیکی اجرا خواهد شد‌.

فرمانده قرارگاه مرکزی اربعین ناجا خاطرنشان کرد: در این محدودیتهای ترافیکی، از ساعت 12 امروز مسیر ایلام به مهران مسدود می‌شود و از ساعت 14 نیز مسیر مهران به سمت ایلام به صورت یک طرفه خواهد بود.

این مقام انتظامی افزود: مسیر جایگزین برای تردد به سمت مهران، محور ایلام - ملکشاهی - مهران خواهد بود.

وی ادامه داد: رانندگان و زائران عزیز از مرکز استان از دو مسیر ایلام - ایوان - کرمانشاه یا ایلام - سرابله - حمیل - کرمانشاه می‌توانند به سمت استان کرمانشاه تردد کنند.

فرمانده قرارگاه مرکزی اربعین ناجا با اشاره به وضعیت جاده پرپیچ و خم ملکشاهی متذکر شد: رانندگان محترم هنگام تردد از این محور صبر و حوصله و احتیاط را در دستور کار خود قرار دهند.

فتحی زاده تصریح کرد: از عموم مردم شریف استان ایلام درخواست داریم که در اجرای این طرح با ماموران پلیس راه و راهور همکاری کنند تا هر چه سریعتر بار ترافیکی تخلیه و وضعیت به شرایط عادی بازگردد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اخبار اربعین| مسیر مهران به ایلام از ظهر امروز یک طرفه می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..