تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجراى شکایت استقلال از امیر قلعه نویى

ماجراى شکایت استقلال از امیر قلعه نویىبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به باشگاه استقلال براى كسب مجوز حرفه اى مى بايست بدهى طلبكاران خود را تسويه كند اما در اين ميان اين باشگاه در گذشته اقدام عجيبى را عليه امير قلعه نويى مربى اسبق اين تيم انجام مى دهد و شكايتى را عليه او به كنفدراسيون فوتبال آسيا ارائه مى دهد.

امير قلعه نويى نيز در راستاى شكايت استقلال از او اينطور بيان مى كند: در گذشته بيش از يك ميليارد تومان از استقلال طلب داشتم كه با توجه به توافقى كه صورت گرفت قرار شد بخشى از اين رقم در ابتدا پرداخت و مابقى در ٢ قسط پاس شود كه تعهدات انجام شد و در آخر متوجه شدم باشگاه استقلال از من به كنفدراسيون فوتبال آسيا شكايت كرده است.

شكايتى كه به نوعى صورت مساله را پاك كنند و به دروغ اعلام كنند كه اين فرد با ما مشكل دارد و با خريد زمان بتوانند مجوز حرفه اى بگيرند.

با اين وجود در مرحله بعدى كه فتحى به راس كار آمد، نشستى را با وكيل من برگزار كرد كه من همانجا اعلام كردم هر آنچه كه مورد توافق با فتحى باشد را قبول مى كنم كه رقم طلب من هم به ٧٢٠ ميليون تومان رسيد كه باز هم قرار شد بخشى در ابتدا و مابقی در ٢ قسط دريافت شود.

در حال حاضر از توافق قبلى كه قرار بود ماه پيش صورت بگيرد زمان گذشته و تعهد و قرار قبلى نيز فسخ شده محسوب مى شود.

بیشتر بخوانید:

چه کسانی در پرونده ناکامی آبی‌ها متهم هستند؟ چشمى: هواداران دوباره فیلم بازى استقلال - سپاهان را ببینند شفیعی: به استقلال و بازیکنانش تبریک می‌گویم

انتهای پیام/

شکایت استقلال از سرمربی اسبق



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجراى شکایت استقلال از امیر قلعه نویى»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..