تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش قیمت دیالیز/ بیش از ۱۶ هزار دیالیزی تحت پوشش بیمه هستند

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

بیش از ١٦ هزار دیالیزی تحت پوشش بیمه هستند/افزایش قیمت نسبی دیالیزطاهر موهبتی مدير عامل سازمان بيمه سلامت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: بیش از ۱۶ هزار دیالیزی تحت پوشش بیمه هستند که خدمات آن‌ها شرایط گذشته را دارد؛ 16 هزار و 700 الی  800 بیمار دیالیزی داریم که سالانه یک میلیون و 850 جلسه برای آن‌ها برگزار می‌شود و در این جلسات از ست و صافی دیالیز استفاده می‌شود.

مدير عامل سازمان بيمه سلامت  بیان کرد:  قیمت دیالیز در چهار الی پنج سال گذشته تغییر نکرده بود از این رو ارائه دهنده خدمت به مشکلات زیادی برخورد کرده بودند؛ اخیرا این موضوع در جلساتی مطرح و در نهایت افزایش نسبی داشته است که انشالله مشکل ارائه خدمت به مردم مخصوصا بیماران خاص که علاوه بر هزینه‌ها جنس بیماری و تحمل آن هم سخت است به لحاظ کیفی ارتقا پیدا کند.

افزایش قیمت دیالیز؛ ارتقا کیفیت

وی ادامه داد:  افرادی که تحت پوشش هستند به دلیل اینکه از لحاظ کیفی ارتقا هم داشته‌ایم، از این امر راضی هستند، بیمار نباید جز رنج بیماری درد دیگری داشته باشد و باید بتوانیم به او کمک کنیم تا درد بیماری هم کاهش پیدا کند و دغدغه دیگری داشته باشد.

وی ادامه داد: ۱۶ هزار و ٥٠٠ نفر افراد دياليزی تحت پوشش بيمه هستند كه هزار و ٧٠٠ نفر آن ها در منزل دياليز می‌شوند و خدمات درب منزل دريافت می‌كنند؛ سهم دياليز خونی ٤٥ هزار تومان بود كه به ٦٥ هزار تومان افزايش پيدا كرده است و خدمات با كيفيت‌تری ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش قیمت دیالیز/ بیش از ۱۶ هزار دیالیزی تحت پوشش بیمه هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..