تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لاتزیو صفر - اینتر ۳ / کاپیتان یک تنه شهر رُم را به آتش کشید

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در آخرین دیدار هفته دهم رقابت های سری آ ایتالیا از ساعت 23:00 تیم های  لاتزیو و اینتر با قضاوت ماسیمیلیانو ایراتی در ورزشگاه المپیکو به مصاف هم رفتند.

شاگردان اسپالتی که برای تعقیب یووه صدرنشین و ناپولی رده دومی نیاز مبرمی به سه امتیاز بازی داشتند در نهایت با گل های مائورو ایکاردی( 2 گل) و مارسلو بروزوویچ به پیروزی 3 بر صفر رسیدند تا دست پر به خانه باز گردند.

شاگردان اسپالتی با این برد جمع امتیازات شان را به عدد 22 رساندند و هم امتیاز با ناپولی و به علت تفاضل گل بهتر رده دوم را به تسخیر خود در آوردند. شاگردان آلگری هم با 28 امتیاز صدرنشین بلامنازع لیگ هستند. لاتزیو هم با 18 امتیاز چهارم است.

بیشتر بخوانید:

میلان 3 - سمپدوریا 2/گتوزو نفس راحتی کشید ناپولی 1 - رم 1/فرار کارلتو از شکست مقابل گرگها در دقیقه 90

انتهای پیام/

نتیجه دیدار لاتزیو - اینتر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لاتزیو صفر - اینتر ۳ / کاپیتان یک تنه شهر رُم را به آتش کشید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..