تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توصيه هاي حياتي به زائران اربعين در حال بازگشت به ايران

توصيه هاي حياتي به زائران اربعين در حال بازگشت به ايران

خبرگزاري آريا – سرپرست سازمان اورژانس کشور به جزئيات خدمات رساني به زائران اربعين و همچنين چند توصيه به زائراني که در حال بازگشت به کشور هستند پرداخت.
به گزارش خبرگزاري آريا ، پيرحسين کوليوند در گفتگو با تسنيم با اشاره به بازديد خود از مرز شلمچه و چذابه اظهار داشت: بيشترين جمعيت زائران در حال تردد براي اربعين به ترتيب مرزهاي مهران، شلمچه و چذابه است و تيم‌هاي فوريت‌هاي پزشکي نيز در حال ارائه خدمت به آنها هستند.
وي در توصيه‌هاي به زائران اربعين در حال بازگشت به ايران عنوان کرد: اولين توصيه اينکه براي بازگشت _ عجله نکنند، دوم اينکه مراقب علائم تب و مشکلات گوارشي خود باشند و سعي کنند قبل از ورود به شهرهاي خود با مراجعه به تيم‌هاي درماني مستقر در مرزها به درمان خود اقدام کنند تا ويروس بيماريهاي واگير را با خود منتقل نکنند.
سرپرست سازمان اورژانس کشور در گريزي به تصادف اتوبوس در عراق و حادثه براي زائران اربعين عنوان کرد: سومين توصيه نيز مراقبت زائران در زمينه حوادث ترافيکي است.
کوليوند خاطرنشان کرد: همچنين زائران اربعين مراقب وضعيت جوي هوا نيز باشند تا دچار بيماري نشوند و تا زمان کامل برگشت به وطن حتماً توصيه‌هاي بهداشتي در مواجه جمعيت‌هاي شلوغ و ازدحام را رعايت کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توصيه هاي حياتي به زائران اربعين در حال بازگشت به ايران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..