تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Portal Knights v1.5.2 – بازی اکشن شوالیه های پرتال برای اندروید

بازی Portal Knights توسط استودیو بازی سازی ۵۰۵ Games Srl در فروشگاه گوگل پلی به صورت رایگان منتشر شده است. این بازی در سبک ماجراجویی می باشد که توانسته با ۱ هزار دانلود امتیاز ۴٫۳ از ۵٫۰ ار در گوگل پلی ثبت کند. در دنیای جدید خود با مناطق و مکان های مختلف آشنا خواهید شد. شما باید یک شخصیت را انتخاب کرده و وارد این دنیای فانتزی شوید. داستان بازی از آنجا شروع می شود که متوجه می شوید در این دنیای فانتری، همه چی به زیبایی نیست. شاهد بی عدالتی و ظلم و ستم هستید و حال می خواهید آرامش و امنیت را به این دنیا بازگردانید. از این رو تلاش می کنید تا با تهیه سلاح های مختلف و اسلحه و ابزار برای جنگیدن با دشمنان آماده شوید. شما برای اجرا این بازی به اندروید ۶٫۰ و بالاتر نیاز دارید.

Portal Knights v1.5.2 Apk + Data

کاور-بازی-portal-knights

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-portal-knights اسکرین-شات-بازی-portal-knights اسکرین-شات-بازی-portal-knights info

Leave the familiar world behind and step into the fantastic unknown with Portal Knights, a cooperative 3D sandbox action-RPG! Level up your character and craft powerful gear to defeat your enemies in real-time tactical combat. Explore dozens of randomly-generated islands and restore peace to a world torn apart by The Fracture.

راهنمای نصب

– فایل نصبی بازی را دانلود کرده و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج نمایید.

– پوشه دیتا را به طور مستقیم در مسیر Android / Obb واقع در حافظه اصلی کپی نمایید.

– از بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Portal Knights v1.5.2 – بازی اکشن شوالیه های پرتال برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..