تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Chaos Battle League v2.1.0 – بازی اکشن هرج و مرج برای اندروید

بازی Chaos Battle League توسط استودیو بازی سازی Rogue Co در فروشگاه گوگل پلی به صورت رایگان منتشر شده است. این بازی در سبک اکشن می باشد که توانسته با ۱ میلیون دانلود امتیاز ۴٫۱ از ۵٫۰ ار در گوگل پلی ثبت کند. در این بازی قبل از هر چیز به جمع آوری و ارتقای شخصیت های مختلف بپردازید و با تکیه بر توانایی آنها برای دفاع از سرزمین و تاریخ خود تلاش کنید. دشمنان را شکست داده و با کسب پاداشها به مراحل بالاتر صعود کنید. برای تکمیل ماموریت ها و استفاده از کارتهای بیشتر به یک اتحاد یا گیلد بپیوندید و قفل کارتهای جدید را باز کنید. شما برای اجرا این بازی به اندروید ۴٫۱ و بالاتر نیاز دارید.

Chaos Battle League v2.1.0 Apk

کاور-بازی-chaos-battle-league

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-chaos-battle-league اسکرین-شات-بازی-chaos-battle-league اسکرین-شات-بازی-chaos-battle-league info

In this fast paced, real-time, multiplayer smackdown, you’ll collect and upgrade tons of Characters, Defenses and Abilities from across history and legend. Defeat your adversaries to climb the leaderboard, and earn amazing rewards. Join a Guild to trade cards and complete quests together to advance your Guild and unlock perks that benefit everyone!

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Chaos Battle League v2.1.0 – بازی اکشن هرج و مرج برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..