تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Castle Creeps Battle v1.13.0 – بازی استراتژیک قلعه نبرد برای اندروید

بازی Castle Creeps Battle توسط استودیو بازی سازی Outplay Entertainment Ltd در فروشگاه گوگل پلی به صورت رایگان منتشر شده است. این بازی در سبک استراتژیک می باشد که توانسته با ۱ میلیون دانلود امتیاز ۴٫۳ از ۵٫۰ ار در گوگل پلی ثبت کند. گیم پلی این بازی  در واقع به صورت نبرد های آنلاین می باشد که باید در مقابل رقبایی از سراسر جهان از خود و منابع تان محافظت کنید. Castle Creeps Battle به صورت آنلاین و PVP قابل اجرا میباشد که شباهت زیادی به بازی کلش رویال دارد. گرافیک بالا و ۳ بعدی به همراه صدا گذاری عالی را میتوان از ویژگی های Castle Creeps Battle دانست که به صورت رایگان منتشر شده است. شما برای اجرا این بازی به اندروید ۴٫۱ و بالاتر نیاز دارید.

Castle Creeps Battle v1.13.0 Apk + Data

کاور-بازی-castle-creeps-battle

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-castle-creeps-battle اسکرین-شات-بازی-castle-creeps-battle اسکرین-شات-بازی-castle-creeps-battle info

Welcome to the ultimate PvP ARENA! Get ready to CLASH with rivals from around the world in strategic, fast-paced, real-time BATTLES! Prepare for WAR! Choose an epic HERO, fortify your TOWERS, and build the ultimate battle deck! Strategically deploy powerful Troops, summon your mighty Hero and cast damaging Spells to crush your opponent’s castle! Win FREE CHESTS full of Gold, Gems, Cards and more! Are you ready to dominate the Arenas!?

راهنمای نصب

– فایل نصبی بازی را دانلود کرده و نصب نمایید.

– فایل دیتا را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج نمایید.

– پوشه دیتا را به طور مستقیم در مسیر Android / Obb واقع در حافظه اصلی کپی نمایید.

– از بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Castle Creeps Battle v1.13.0 – بازی استراتژیک قلعه نبرد برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..