تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشهورترین سلبریتی های مسلمان + خاکی ترین سلبریتی ها

مشهورترین سلبریتی های مسلمان + خاکی ترین سلبریتی ها مشهورترین سلبریتی های مسلمان + خاکی ترین سلبریتی ها

امروز با معروف ترین سلبریتی هاي مسلمان و همچنین سلبریتی هایي کـه علاقه خود رابه دین اسلام نشان داده اند آشنا میشویم. همچنین امروز با بی ادعاترین و خاکی ترین سلبریتی ها نیز آشنا میشویم. در ادامه از جانت جکسون و اسنوپ داگ مسلمان گرفته تا اما واتسون و ریتا اورا بی ادعا و خاکی، با این چهره هاي مشهور بیشتر آشنا میشویم. با پارس ناز همراه بمانید.

اسلام آوردن این سلبریتی‌ها در نوع خود جالب توجه اسـت چرا کـه باوجود ثروت و مکنت بازهم آرامش و رستگاری را در اسلام پیدا میکنند. در همین ابتدا بـه این نکته اشاره کنیم «بعضی از سلبریتی‌ هاي این لیست مسلمان شدن خودرا رسما اعلام نکرده‌ اند» اما بـه شیوه‌هاي مختلف از گرویدن بـه اسلام خبر داده‌اند و از آنجایی کـه بازار شایعات همیشه داغ اسـت در نتیجه نمیتوان نظر قطعی در خصوص مسلمان‌ شدن برخی آن‌ها صادر کرد.

مسلمان شدن محمد علی کلی

نخستین سلبریتی سرشناسی کـه دراین لیست بـه او اشاره می کنیم کسی نیست بـه غیر از محمد علی کلی. وی کـه بی شک می‌شناسیدش برترین بوکسور تاریخ بودو در بیرون از رینگ بکس نیز بعنوان یک فعال مدنی و فردی تأثیرگذار شناخته میشد. محمد علی درسال 1962 با الیجا محمد آشنا شد و همین آشنایی باب گرویدن کلی بـه اسلام رابه روی او باز کرد.

مشهورترین سلبریتی های مسلمان + خاکی ترین سلبریتی ها

وی کـه با نام کاسیوس کلی شناخته میشد پس از این کـه بـه اسلام گروید نام محمد را برای خود برگزید و فامیلی‌اش رابه علی تغییر داد تا اسم و فامیل وی برای همیشه جلوه‌اي از اسلام داشته باشد. کلی زمانی کـه ترامپ بعنوان کاندید ریاست جمهوری مدعی شد ایالات امریکا باید جلوی ورود مسلمانان بـه این کشور را بگیرید، با انتشار بیانه‌اي رسمی این گفته را نکوهش کرد.

مسلمان شدن جنت‌ جکسون

اگر بـه مایکل جکسون علاقه داشته باشید بی شک جنت جکسون را نیز می‌شناسید، وی از سن هفت سالگی بـه موسیقی و خوانندگی علاقه پیدا کرد ودر بزرگسالی همانند برادرش افتخارهای زیادی در موسیقی کسب کرد و بـه گفته مجله فوربز جنت جکسون یکی از ثروتمندترین خانم‌ها در زمینه موسیقی و خوانندگی اسـت.

مشهورترین سلبریتی های مسلمان + خاکی ترین سلبریتی ها

جنت جکسون درسال ۲۰۱۳ با یک بازرگان اهل قطر ازدواج کرد، این ازدواج باعث شد تا جنت با دین اسلام از نزدیک آشنا شود و مدتی بعد نیز خبر مسلمان شدن جنت را در رسانه‌‌ها شاهد بودیم. جنت جکسون دین اسلام را تمام و کمال پذیرفته و عکس‌هاي زیادی را از شاهد هستیم کـه حجاب کامل اسلامی را رعایت کرده اسـت.

مسلمان شدن آیس کیوب

علاقه‌مندان بـه سبک موسیقی رپ آیس کیوب رابه خوبی می‌شناسند، وی مدت‌هاي زیادی اسـت کـه مسلمان شده و از سال ۱۹۹۵ بـه دین اسلام گرویده اسـت. آیس کیوب درکنار خوانندگی دستی در فیلمسازی و بازیگری نیز دارد.

مشهورترین سلبریتی های مسلمان + خاکی ترین سلبریتی ها

آیس کیوب از جانب MTV بعنوان هفتمین رپر موفق دنیا شناخته می شود و بـه‌رغم این کـه بـه ۵۰ سالگی نزدیک می شود بازهم همان‌ گونه فعال و پرتلاش در زمینه‌هاي مختلف هنری مشغول بکار اسـت.

اسنوپ داگ

این رپر و سلبریتی سرشناس و مشهور سبک زندگی عجیب و پرفراز و نشیبی دارد. اگر سرگذشت اسنوپ داگ را مطالعه کرده باشید حتما بـه خوبی می دانید کـه وی تا کنون چندین بار نام و مذهب خودرا تغییر داده اسـت و ثبات زیادی دراین زمینه ندارد.

مشهورترین سلبریتی های مسلمان + خاکی ترین سلبریتی ها

دراین بین جالب اسـت بدانید اسنوپ داگ درسال ۲۰۰۹ بـه دین اسلام روی آورد اما مدتی بعد خبر هـای دیگری در خصوص دین وی مطرح شد ازآن زمان بـه بعد هم تاکیدی روی مسلمان بودن اسنوپ داگ نشده اسـت اما با توجه بـه سبک زندگی و شخصیتی کـه از او سراغ داریم امیدواریم اسلام چشم اسنوپ داگ را باز کرده باشد.

شکیل اونیل

شکیل اونیل بعنوان یکی از 50 ستاره برتر دنیای بسکتبال شناخته میشود و با ۲ متر و ۱۶ سانتی‌متر قد یکی از غول‌هاي بسکتبال دنیا بود. شکیل اونیل کارنامه بسیار درخشانی در بسکتبال دارد اما داستان دین او بسیار پیچیده و جالب اسـت.

مشهورترین سلبریتی های مسلمان + خاکی ترین سلبریتی ها

مادر شکیل اونیل مسیحی و پدرش مسلمان بودو در نتیجه شکیل اونیل نیز با قرار گرفتن در پرتو نور اسلام، این دین مقدس را انتخاب کرد.

فرید زکریا

اگر اهل تماشای اخبار باشید بـه احتمال زیاد فرید زکریا، مجری موفق شبکه سی‌.‌ان‌.‌ان را می‌شناسید. زکریا درکنار شهرتی کـه در امر خبرنگاری و مجری‌گری برای خودش بـه هم زده اسـت زندگی خصوصی بسیار ساکت و آرامی دارد.

مشهورترین سلبریتی های مسلمان + خاکی ترین سلبریتی ها

او ازآن دسته سلبریتی‌ هایي بـه حساب می آید کـه خبری از زندگی خصوصی او بـه بیرون درز نمیکند. زکریا مدعی اسـت دین اسلام رابا جان و دل قبول دارد اما بـه دستورات این دین در زندگی شخصی خود رعایت نمیکند.

مایک تایسون

مایک تایسون سابقه درخشانی در مشت‌زنی دارد و زندگی پر حاشیه‌اي را نیز در داخل رینگ و خارج ازآن دنبال کرده اسـت. یکی از جالب‌ترین حادثه‌هایي کـه مایک تایسون در رینگ بکس ایجاد کرد گاز گرفتن گوش حرف خود دریک مسابقه بکس بود. این امر حاشیه‌هاي زیادی را برای تایسون بـه دنبال داشت. گفته میشود تایسون چیزی حدود ۳۰۰ میلیون دلار از مشت‌زنی درآمد داشته اسـت کـه بیشتر این پول رابه باد داده.

مشهورترین سلبریتی های مسلمان + خاکی ترین سلبریتی ها

داستان گرویدن تایسون بـه اسلام نیز قضیه جالبی اسـت. تایسون درسال ۱۹۹۲ بدلیل تجاوز جنسی راهی زندان شد و ۳ سال آب خنک خورد. وی مدعی بود دراین مدت کتاب‌هاي مالکوم ایکس را مطالعه کرده و همین کتاب‌ها باعث شد تا وی بـه اسلام روی آورد. بـه دنبال مسلمان شدن تایسون نام ملک عبد العزیز را برای خود برگزید.

ای کان

این رپر اهل سنگال نخستین اثر خودرا در ۱۵ سالگی منتشر کرد و مدتی بعد بدلیل پخش مواد مخدر بـه زندان افتاد تا این کـه نهایتاً راه خود رابه کشور آمریکا پیدا کرد ودر سال ۲۰۰۴ با انتشار نخستین آلبوم خود بـه شهرت جهانی رسید.

مشهورترین سلبریتی های مسلمان + خاکی ترین سلبریتی ها

اي کان مسلمان اسـت و بـه مسلمان بودن خود افتخار می کند. او در حال حاضر ۳ زن دارد و مدعی اسـت اسلام دست او را برای چند همسر بودن باز گذاشته اسـت.

دکتر آز

اینروزها پزشک آز در بین ایرانی‌ها بـه چهره‌ شناخته شده‌اي تبدیل شده اسـت ودر دنیا نیز بعنوان مردی کـه در برنامه‌هاي سلامتی حضور موفقی دارد شهرت و آوازه خوبی برای خودش دست و پا کرده اسـت.

مشهورترین سلبریتی های مسلمان + خاکی ترین سلبریتی ها

جالب اسـت بدانید پدر و مادر محمت آز کـه مـا او را با نام پزشک آز می‌شناسیم مسلمان بودند و گفته می شود محمت پدری بسیار سخت‌گیر داشته و مادرش نیز مسلمان بسیار پایبندی اسـت.

ماهرشالا علی

کمتر کسی ماهرشالا علی را قبل از دریافت جایزه اسکار می‌شناخت اما زندگی ماهرشالا بـه واسطه دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در فیلم مهتاب زیر و رو شد و بـه یکی از سلبریتی‌هاي سرشناس مسلمان تبدیل شد.

مشهورترین سلبریتی های مسلمان + خاکی ترین سلبریتی ها

جالب اسـت بدانید ماهرشالا علی از ابتدا مسلمان نبود ودر سال ۱۹۹۹ بـه دین اسلام گروید. ماهرشالا از منتقدین سیاست‌ هاي ضد اسلام‌گرایانه دولت کشور آمریکا اسـت و از هر فرصتی برای انتقاد بـه این سیاست‌ها استفاده کرده اسـت.

عمر شریف

بازی عمر شریف در فیلم‌هاي پزشک ژیواگو و لورنس عربستان او رابه چهره‌اي جاودان در سینمای جهان تبدیل کرد. عمر شریف در ابتدا با نام میشل دیمیتری شلهوب از جانب پدر و مادرش نامگذاری شده بود بود زاده مصر بود. وی درخانواده‌اي کاتولیک بزرگ شد و تا دوران جوانی مسیحی باقی ماند.

مشهورترین سلبریتی های مسلمان + خاکی ترین سلبریتی ها

تا این کـه پس از ورود بـه سینما با یکی از هنرپیشه‌‌هاي زیبارو با نام فاتن حمامه آشنا شد و دل بـه او باخت. دست برقضا حمامه مسلمان بودو از آنجایی کـه آتش عشق عمر شریف خاموش نمی‌شد قبول کرد بـه خاطر ازدواج با حمامه دین اسلام را انتخاب کند. در نتیجه نام خود رابه عمر الشریف تغییر داد.

مالکوم ایکس

تعداد زیادی از نظریه‌پردازان مالکوم ایکس ار بعنوان یکی از تاثیرگذارترین شخصیت‌هاي سیاه‌پوست در تاریخ کشور آمریکا می‌شناسند. مالکوم ایکس در اوایل کودکی از نعمت داشتن پدر محروم شد و مادرش نیز فرصتی برای مادری کردن در حق فرزندش پیدا نکرد. مالکوم نتوانست ادامه تحصیل دهد.

مشهورترین سلبریتی های مسلمان + خاکی ترین سلبریتی ها

ودر نهایت بـه جرم سرقت بـه مدت ۱۰ سال بـه زندان افتاد. او در زندان بـه مطالعه کتاب‌هاي مذهبی روی آورد و با سیاه‌پوستان مسلمان آشنا شد این آشنایی گرویدن مالکوم ایکس بـه اسلام رابه دنبال داشت. وی تبلیغات زیادی برای اسلام در ایالات امریکا انجام داد و سیاه‌پوستان زیادی رابه اسلام سوق داد.

بریتنی اسپیرز

این خواننده پرطرفدار فراز و نشیب‌هاي زیادی را در طول زندگی‌اش تجربه کرده اسـت و پس از جدایی از همسر اولش با مشکلات روحی زیادی روبه‌رو شد، درسال ۲۰۰۸ خبری جالب در رسانه‌ ها منتشر شد کـه از گرویدن بریتنی بـه اسلام حکایت داشت.

مشهورترین سلبریتی های مسلمان + خاکی ترین سلبریتی ها

از قرار معلوم بریتنی در آن زمان بـه عدنان غلیب، یکی از عکاس‌هاي مشهور دل بسته بودو برای ازدواج با او مسلمان شد. ناگفته نماند عدنان و بریتنی سرنوشت خوبی نداشتند و ازآن زمان تا کنون بریتنی صحبتی از مسلمان شدن خود بـه میان نیاورده اسـت.

مایکل جکسون

شایعات مخلتفی در خصوص دین مایکل جکسون مطرح شده اسـت و افراد مخلتفی سعی دارند مایکل رابه دین‌هاي مختلفی مربوط کنند. دراین بین یکی از مهم ترین شایعات در خصوص دین مایکل جسکون درسال ۲۰۰۸ مطرح شد.

مشهورترین سلبریتی های مسلمان + خاکی ترین سلبریتی ها

در آن زمان گفته شد کـه مایکل جکسون مسلمان شده اسـت و نام خودرا نیز بـه میکائیل «Mikael» تغییر داده اما شوربختانه عمر مایکل بدنیا نبود و مدتی بعد دار فانی را واع گفت تا شایعه مسلمان شدن مایکل جکسون برای همیشه بعنوان یک راز بزرگ باقی بماند.

مدونا

این ستاره پرفروغ دنیای موسیقی کـه اینروزها ۶۰ سالگی زندگی‌اش را پشت‌سر می گذارد هنوز هم زیبا و جذاب اسـت و با انرژی فعالیت‌هاي هنری خودرا دنبال میکند. مدتی پیش مدونا بـه هواداران خود گفت کـه قرآن می خواند و همین امر باعث شد تا گمانه‌زنی‌هایي در خصوص مسلمان شدن مدونا مطرح شود.

مشهورترین سلبریتی های مسلمان + خاکی ترین سلبریتی ها

این گمانه‌زنی‌ها هرگز اثبات نشد و بعید بنظر می رسد در آینده نیز چیزی در خصوص دین مدونا بشنویم اما بـه هر ترتیب شایعه‌ مسلمان‌ شدن مدونا را نمیتوان دستکم گرفت.

نیل آرمسترانگ

چیزهای زیادی در دنیاوجود دارد کـه یک انسان بعنوان نخستین کسی بـه آن‌ها دست پیدا کرده می تواند بـه این دستاورد خود افتخار کند اما افتخار نیل آرمسترانگ تکرار نشدنی اسـت و با فردی طرف هستیم کـه بـه‌عنوان نخستین انسانی شناخته می شود کـه روی کره ماه قدم گذاشته اسـت. گفته می شود کـه نیل آرمسترانگ مسلمان اسـت و از قرار معلوم داستان مسلمان شدن جالبی هم دارد.

مشهورترین سلبریتی های مسلمان + خاکی ترین سلبریتی ها

آن گونه کـه پیداست آرمسترانگ در همان چند ساعتی کـه روی کره ماه مشغول بـه پیاده‌روی بود طنین صدای اذان بـه گوشش میرسد و این صدا در گوش او ماندگار میشود تا این کـه روزی در قاهره دوباره صدای اذان را می شنود. وی از اطرافیان در خصوص این صدا می‌پرسد و بـه او میگویند کـه این صدای اذان اسـت، در نتیجه شنیدن صدای اذان در کره ماه باعث گرویدن نیل آرمسترانگ بـه اسلام می شود.

و در ادامه مشهورترین سلبریتی های خاکی و بی ادعا

دنیای سلبریتی‌ها پر شده از چهره‌هاي سرشناسی کـه غرق در ثروت و مکنت هستند و سوار بر جت‌هاي شخصی و خودرو هـای گران‌قیمت بـه چشم میخورند. درکنار سلبریتی‌ هایي کـه حسابی خودشان را میگیرند و تمایلی بـه زندگی معمولی و حضور در بین افراد عادی ندارند، سلبریتی‌هایي را نیز شاهد هستیم کـه اهل فخر فروشی نیستند و آسان‌تر از چیزی کـه فکر کنید در جامعه حاضر میشوند.

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی یکی از سرشناس‌ترین سلبریتی‌هاي هالیوودی اسـت و بـه لحاظ ثروت و دارایی نیز بـه اندازه‌اي پول دارد کـه حساب این پول‌ها از دستش در رفته اسـت. با این حساب انتظار میرود آنجلینا جولی هرگز در مکان‌هاي عمومی همانند یک انسان عادی ظاهر نشود.

مشهورترین سلبریتی های مسلمان + خاکی ترین سلبریتی ها

اما چنین باوری درست نیست و حدود ۳ سال پیش سرنشینان یک هواپیمای مسافربری معمولی در کمال تعجب مشاهده کردند کـه آنجیلنا جولی بـه همراه خانواده‌اش سوار این هواپیما شدند. این هواپیما عازم پاریس بودو آنجلینا جولی بـه همراه بچه‌هایي کـه بـه فرزند خواندگی گرفته اسـت خیلی عادی همانند سایر مسافرین دراین هواپیما حضور پیدا کردند.

کریستن بل

این سلبریتی‌ ۳۸ ساله کـه پول و ثروت زیادی هم دارد تا می تواند از شهرت دوری میکند و سعی دارد تا زندگی معمولی داشته باشد. کریستن بل با ثروتی کـه دارد میتواند از بهترین فروشگا‌ه‌هاي هر شهری بـه صورت اختصاصی بازدید و خرید کند اما ترجیح می دهد درکنار مردم عادی بـه خرید برود و هم صحبت بودن با افراد جامعه رابه گوشه‌گیری و پنهان شدن پشت طلا و ثروت ترجیح میدهد.

مشهورترین سلبریتی های مسلمان + خاکی ترین سلبریتی ها

جالب اسـت بدانید کریستن بل برای خرید بـه دنبال کوپن‌هاي تخفیف میگردد و فروشگاه‌هایي را انتخاب میکند کـه فستیوال‌هاي فروش خوبی گذاشته باشند.

کیت هاتسون

بیشتر سلبریتی‌ها هزار و یک خدم و حشم دارند کـه تمامی کارهای روزانه آن‌ها را انجام میدهند. اما کیت هاتسون ازآن سلبریتی‌ هایي اسـت کـه حاضر نمیشود لذت خرید کردن رابه دستیارانش واگذار کند و همانند یک انسان معمولی برای خرید بـه فروشگاه می رود.

مشهورترین سلبریتی های مسلمان + خاکی ترین سلبریتی ها

بهمین دلیل اسـت کـه گاه و بیگاه عکسهایی از کیت هاتسون در حال خرید خوراکی و مایحتاج معمولی روزانه در شبکه‌هاي اجتماعی منتشر میشود.

ریس ویترسپون

کمتر سلبریتی را سراغ داریم کـه اهل رانندگی در خیابان‌هاي پرترافیک باشد ودر بیشتر مواقع سلبریتی‌ها فقط برای تفریح رانندگی میکنند ودر سایر موارد راننده‌اي کـه استخدام کرده‌اند آن‌ها رابه مقصد میرساند. وظیفه رسیدگی بـه اتومبیل نیز بر عهده همین راننده اسـت.

مشهورترین سلبریتی های مسلمان + خاکی ترین سلبریتی ها

اما داستان ریس ویترسپون فرق میکند و با سلبریتی طرف هستیم کـه نه تنها ترجیح می دهد بـه تنهایی رانندگی کند بلکه حتی برای پرکردن باک بنزین خودروی خود نیز بدون کمک گرفتن از کسی اقدام میکند. در همین راستا چندین بار ریس ویترسپون در پمپ‌بنزین در حال پرکردن باک ماشین مشاهده شده اسـت، این امری چیزی اسـت کـه کمتر در بین سلبریتی‌ها سراغ داریم.

جسیکا آلبا

اینروزها کمتر از جسیکا آلبا خبری میشنویم و طرفداران این هنرپیشه مشهور چشم‌انتظار خبر هـای بیشتری از آلبا هستند. جالب اسـت بدانید جسیکا آلبا خیلی هم علاقه‌مند بـه خبرسازی و ایجاد حاشیه نیست و زندگی معمولی و بی‌سروصدا رابه زندگی پرحاشیه بسیاری دیگر از سلبریتی‌ها ترجیح میدهد.

مشهورترین سلبریتی های مسلمان + خاکی ترین سلبریتی ها

جسیکا آلبا زندگی کاملاً معمولی دارد و بـه تنهایی برای خرید مایحتاج منزل بـه فروشگاه‌هاي زنجیره‌اي مراجعه می کند. این امر باعث شده تا عکس‌هاي زیادی را از جسیکا آلبا در حال خرید و حمل سبد‌‌‌ پر از کالا شاهد باشیم.

سارا میشل گلر

این هنرپیشه جذاب هالیوود کـه بازی وی در سریال buffy the vampire slayer را هرگز فراموش نمی کنیم مدتی اسـت از حواشی دنیای سلبریتی‌ها کناره گرفته و بـه زندگی معمولی و ساکت رو آورده اسـت. سارا میشل گلر برای خرید کردن وسواس زیادی دارد و اهل ولخرجی نیست.

مشهورترین سلبریتی های مسلمان + خاکی ترین سلبریتی ها

بهمین دلیل حراجی‌ها و فستیوال‌هاي فروش رابه فال نیک می گیرد و همیشه بـه دنبال خرید کالاهای ارزان‌قیمت اسـت. سارا میشل گلر در گفتگو‌هاي خود نیز بدون این کـه از این امر احساس شرمندگی کند مدعی اسـت از خرید کالاهای ارزان‌قیمت لذت میبرد و همیشه بـه دنبال خوردن خوراکی‌هاي خوشمزه با قیمت‌هاي مناسب اسـت.

جنیفر لوپز

این ستاره دنیای هالیوود درکنار هنر علاقه زیادی تجارت دارد ودر حوزه‌هاي مختلفی فعال اسـت کـه دراین زمینه میتوان بـه برند تولید لباس jlo اشاره کرد، با این حساب انتظار می رود سلبریتی کـه درکنار ثروت هنگفتش چندین برند تولید لباس و پوشاک لاکچری دارد همیشه بهترین لباس‌ها را بپوشد.

مشهورترین سلبریتی های مسلمان + خاکی ترین سلبریتی ها

اما واقعیت چیز دیگری اسـت و جنیفر لوپز خیلی هم اهل پوشیدن لباس‌هاي گران‌قیمت و فخر فروشی نیست. در‌واقع جنیفر لوپز عاشق زندگی معمولی و ساده اسـت و دیده شده کـه لباس‌هایي با قیمت بسیار کم در حد ۲۵ دلار بر تن کند.

جنیفر لارنس

این بازیگر دارنده جایزه اسکار کـه اینروزها ثروت زیادی بـه جیب زده اسـت زندگی ساده‌تر از چیزی کـه فکرش را بکنید دارد. جنیفر لارنس اهل تجملات و زندگی لاکچری نیست و برای ثابت کردن این امر هنوز در آپارتمانی زندگی میکند کـه قبل از مشهور شدن بـه آن نقل مکان کرده بود.

مشهورترین سلبریتی های مسلمان + خاکی ترین سلبریتی ها

بـه این ترتیب در زندگی جنیفر لارنس خبری از خانه‌هاي اشرافی نیست، از طرف دیگر لارنس علاقه‌اي بـه راندن خودرو هـای گران‌ قیمت نیز ندارد و سوار بر یک خودروی شورولت ولت بـه محل کار خود مراجعه می کند.

مارگو رابی

بـه احتمال زیاد مارگو رابی را در فیلم the wolf of wall street بـه خاطر دارید، دراین فیلم رابی زندگی اشرافی داشت و غرق در پول و مال دنیا بود.

مشهورترین سلبریتی های مسلمان + خاکی ترین سلبریتی ها

رابی در زنگی شخصی نیز چیزی کم ندارد و پولش از پارو بالا می رود اما این ستاره درخشان هالیوود با لباس‌هاي بسیار معمولی در خیابان ظاهر میشود و از خوراکی‌فروشی‌هاي خیابانی غذا میخرد. مارگو رابی زندگی معمولی دارد و گاه و بیگاه در گوشه‌ و کنار شهر محل زندگی خود با ظاهری کاملاً ساده بـه چشم میخورد.

آماندا سایفرد

این بازیگر ۳۲ ساله هالیوود کـه بازی وی در فیلم mama mia را هرگز فراموش نمیکنیم شخصیت بسیار ساده و افتاده‌اي دارد. آماندا سایفرد تا جاییکه میتواند از تجملات دوری می کند.

مشهورترین سلبریتی های مسلمان + خاکی ترین سلبریتی ها

او بجای این کـه خرید مایحتاج روزانه خود رابه دستیارانش واگذار کند ترجیح میدهد همانند یک بانوی خانه‌دار بـه فروشگاه‌هاي موادغذایی مراجعه کند و با سبدی پر از خوراکی و مواد مورد نیاز منزل راهی خانه‌اش شود.

ونسا هاجنز

سلبریتی‌ها تلاش زیادی می کنند تا بـه موفقیت و شهرت برسند ودر بین مردم مشهور شوند اما پس از مشهور شدن خودشان را نظرها پنهان می کنند و بـه دنبال گوشه امنی هستند تا دور از چشم سایرین زندگی عادی داشته باشند.

مشهورترین سلبریتی های مسلمان + خاکی ترین سلبریتی ها

وسا هاجنز نیز یکی از همین سلبریتی‌هاست کـه علاقه‌اي بـه زندگی اشرافی و مجلل ندارد و زندگی معمولی را ترجیح می‌‌دهد. بهمین دلیل ونسا هاجنز همانند انسان‌هاي معمولی با لباس اسانی جلوی دوربین ظاهر شد تا بـه طرفدارانش ثابت کند کـه او هم یک انسان معمولی اسـت و هیچ ابایی از سبک زندگی ساده و بی‌ریا ندارد.

اوا مندس

این ستاره ۴۴ ساله زیبارو کـه همیشه خنده بر لب دارد بـه زندگی معمولی افتخار می کند. جالب اسـت بدانید حدود ۱۰ سال پیش انجمن جراحان زیبایی ایالات امریکا از متخصصان زیبایی، نظر سنجی در خصوص انتخاب بهترین لبخند انجام دادند ودر این نظر سنجی لبخند اوا مندس با کسب ۳۸ درصد رأی توانست عنوان بهترین لبخند را ازآن خود کند.

مشهورترین سلبریتی های مسلمان + خاکی ترین سلبریتی ها

انصافاً هم باید گفت لبخند اوا مندس سرشار از سادگی و محبت اسـت و این امر را می توان در سبک زندگی مندس نیز مشاهده کرد. مندس تمامی امور روزانه خودرا شخصاً انجام می دهد و خرید لوازم مورد نیاز خانه را هرگز بـه دستیارانش محول نمی کند. بهمین دلیل احتمال مشاهده اوا مندس در فروشگا‌ه‌هاي مختلف در حالیکه سبد خرید در دست دارد بسیار زیاد اسـت.

ریچل بیلسون

بـه احتمال زیاد شـما هم تعریف‌هاي زیادی از مسافرت سلبریتی‌ها شنیده‌اید، این تعریف‌ها بی‌دلیل نیست و سلبریتی‌ها سوار بر کشتی‌هاي شخصی و جت‌هاي اختصاصی مسافرت میکنند اما این گفته‌ها در خصوص ریچل بیلسون صدق نمیکند و با سلبریتی طرف هستیم کـه احتیاجی بـه مسافرت‌هاي گران‌قیمت نمیبیند.

مشهورترین سلبریتی های مسلمان + خاکی ترین سلبریتی ها

ریچل برای مسافرت سوار هواپیماهای مسافری معمولی میشود ودر فرودگاه نیز همانند یک مسافر ساده و معمولی پدر و مادرش بـه استقبالش می آیند. ریچل بیسلون عاشق زندگی ساده و دور از حاشیه اسـت و از حضور با لباس‌هاي معمولی جلوی دوربین ابایی ندارد.

زویی دشانل

این بازیگر مشهور کـه هنرنمایی وی در سریال استخوان ‌ها را حتما بـه یاد دارید در زندگی شخصی بسیار صرفه‌جو اسـت. این امر را میتوان با نگاهی بـه اسناد دارایی‌هاي زویی در حین پرونده طلاقش متوجه شد.

مشهورترین سلبریتی های مسلمان + خاکی ترین سلبریتی ها

دراین اسناد مشخص شد کـه زویی دشانل چیزی بیشتر از ۱ میلیون دلار پس انداز کرده اسـت و کارت‌هاي اعتباری زیادی دارد کـه از هیچ‌کدام ازآن‌ها خریدی نداشته اسـت. با این حساب انصافاً باید بـه زویی برای این همه ی صرفه‌جویی تبریک گفت چرا کـه کمتر سلبریتی‌ را سراغ داریم کـه دراین حد صرفه‌جویی کند.

لیدی گاگا

این فوق ستاره هالیوود همیشه با ظاهری عجیب و غیرطبیعی جلوی دوربین ظاهر میشود و مشخص اسـت هرکدام از لباس‌هاي لیدی گاگا قیمت‌هاي نجومی دارند اما لیدی گاگا با زندگی ساده و کم خرج غریبه نیست و گاهی اوقات برای خرید با لباس‌هاي معمولی از منزل بیرون میرود.

مشهورترین سلبریتی های مسلمان + خاکی ترین سلبریتی ها

جالب‌ اینجاست کـه لیدی گاگا با داشتن ثروت افسانه‌اي، حراجی‌ها و کوپن‌هاي فروش را از دست نمیدهد از هر فرصتی برای خرید در فستیوال‌هاي فروش با قیمت‌هاي مناسب بهره می گیرد.

جنیوری جونز

بازی جنیوری جونز در سریال mad men بـه اندازه‌اي جذاب بود کـه هنرنمایی او موفقیت و شهرت زیادی برایش بـه دنبال داشت. این هنرپیشه با استعداد کـه نامزدی بهترین بازیگر زن را نیز در کارنامه خود دارد از زندگی معمولی و ساده استقبال می کند و علاقه زیادی دارد تا تمامی کارهای شخصی و امور خانه‌اش رابه تنهایی انجام دهد.

مشهورترین سلبریتی های مسلمان + خاکی ترین سلبریتی ها

جنیوری بـه نقاشی و طراحی علاقه زیادی دارد و گفته میشود شخصاً آستین بالا زده و خانه‌اش را رنگ کرده اسـت. وی طراحی داخل منزل خودرا نیز شخصاً انجام داده اسـت.

هیلاری سوانک

هیلاری سوانک دو بار جایزه اسکار رابه خانه برده اسـت و افتخاری نیست کـه در دنیای سینما ازآن خود نکرده باشد اما اگر خبر هـای سلبریتی‌ها را دنبال نمایید مشاهده خواهید کرد کـه خبر چندانی از این هنرپیشه با استعداد نیست. دلیل این امر روشن اسـت چرا کـه هیلاری سوانک اصلاً اهل خبرسازی و حاشیه نیست و زندگی ساده و معمولی را ترجیح میدهد.

مشهورترین سلبریتی های مسلمان + خاکی ترین سلبریتی ها

از طرف دیگر هیلاری سوانک کـه اینروزها غرق در ثروت و شهرت اسـت کودکی و نوجوانی سختی داشته و بـه خوبی با مشکلات زندگی عادی آشناست. بهمین دلیل اسـت کـه هیلاری زندگی معمولی دارد و گاه و بیگاه در فروشگاه‌هاي معمولی و خیابان‌هاي شهر محل اقامت خود در بین سایر مردم بـه چشم میخورد.

هالی بری

هالی بری یکی از مستقل‌ترین بازیگران زن هالیوود اسـت و بازی وی در نقش‌هاي اکشن و نفس‌گیر باعث شده تا تصور هالی بری دریک زندگی معمولی برای هواداران باورپذیر نباشد. اما هالی بری بیشتر از چیزی کـه فکرش را بکنید معمولی زندگی می کند.

مشهورترین سلبریتی های مسلمان + خاکی ترین سلبریتی ها

هالی بری علاقه‌اي بـه سوارشدن بر خودرو هـای گران‌قیمت و لوکس ندارد و خیلی از مواقع هالی در مترو یا سایر وسیله‌هاي ایاب‌و‌ذهاب عمومی مشاهده شده اسـت. هالی بری در گفتگو‌اي گفت نگران اسـت تا ثروتش را از دست بدهد و بهمین دلیل زندگی معمولی رو کم‌خرجی را انتخاب کرده.

سارا جسیکا پارکر

این بازیگر مشهور و ۵۳ ساله آمریکایی همانند بسیاری دیگر از بانوان علاقه زیادی بـه خرید دارد اما اهل خرید‌هاي گران‌قیمت و لباس‌هاي اشرافی نیست و بیشتر توجه بـه حضور در فستیوال‌هاي فروش و حراجی‌هاي لوازم ارزان‌قیمت دارد. سارا جسیکا پارکر برای لباس و پوشاک خود بـه‌هیچ‌وجه سخت‌گیری نمیکند.

مشهورترین سلبریتی های مسلمان + خاکی ترین سلبریتی ها

بهمین دلیل عکس‌هاي زیادی در گوشه و کنار اینترنت از سارا با لباس‌هاي معمولی و ارزان‌قیمت بـه چشم می خورد. جالب اینجاست کـه حتی فرزندان جسیکا پارکر نیز لباس و پوشاک گران‌قیمتی نمیپوشند و پسر کوچکش علاقه زیادی بـه پوشیدن لباس‌هاي معمولی و ساده دارد.

اما واتسون

این بازیگر جوان و خوش‌آتیه انگلیسی کـه ایفای نقش در مجموعه فیلم‌هاي هری پاتر او را بـه پول و ثروت هنگفتی رساند زندگی ساده و کم‌خرجی را انتخاب کرده اسـت. اما واتسون توجهی بـه مسائل پیش‌پاافتاده ندارد و رؤیاهای بزرگ‌تری را دنبال می کند.

مشهورترین سلبریتی های مسلمان + خاکی ترین سلبریتی ها

برای همین بجای این کـه پولش را برای خرید لباس وپوشاک گران قیمت خرج کند وقت وسرمایه‌ اش را برای شرکت درکلاس‌ هاي دانشگاه بـه خدمت گرفته تا آینده‌ درخشانی را برای خودش رقم بزند.اما واتسون در لندن زندگی می کند اما بـه اندازه‌ اي لباس وپوشاک ساده میپوشد کـه بعید بنظر میرسد اهالی لندن متوجه حضور وی درخیابان شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشهورترین سلبریتی های مسلمان + خاکی ترین سلبریتی ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..