تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اربعین با نام، مجاهدت و استقامت حضرت زینب (س) گره خورده است

لاله افتخاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اربعین با نام، مجاهدت و استقامت حضرت زینب (س) گره خورده استلاله افتخاری مدرس حوزه و دانشگاه، در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص حضور زنان در راهپیمایی اربعین امسال گفت: حضور امسال مردم به ویژه بانوان در راهپیمایی اربعین در کربلای معلی، پرشور‌تر از گذشته است. همه آمده‌اند با چند فرزند خردسال و با سختی. خدا را شکر همه حضور و مشارکت پرشور و آگاهانه ای دارند. با حضور در موکب‌های خواهران می‌بینیم، همه مشتاق هستند که بیشتر بشنوند و بدانند تا به عنوان یک زن سوغاتی که از اینجا می‌برند برای همه خانواده باشد. این سوغات معرفت نسبت به اهل بیت، راه امام حسین (ع)  و سیره زینب کبری (س) است.

افتخاری درباره نقش زنان در جهانی شدن حرکت اربعین اظهار کرد: اربعین با نام، مجاهدت و استقامت حضرت زینب (س) گره خورده است. حضور در اینجا برای بانوان یک نقطه عطفی است؛ آنها می فهمند که چگونه یک خانم می‌تواند در چهل روز مدیریت بحران کند  و ورق را کاملاً  برگرداند.

وی افزود: رسالت زینبی و پیمانی که بانوان ما با امام حسین (ع) و حضرت زینب (س) می‌بندند، باید این باشد که وقتی به کشور خود و خانواده شان برگشتند، فرهنگ مقاومت را ترویج دهند و در مقابل استکبار و هجمه فرهنگی و اقتصادی دشمن بایستند. این سوغاتی است که باید خانم‌ها همراهشان ببرند. 

انتهای پیام/

نظر لاله افتخاری درباره پیاده روی اربعین



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اربعین با نام، مجاهدت و استقامت حضرت زینب (س) گره خورده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..