تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشایی مجدد کتابفروشی نشر رود

بازگشایی مجدد کتابفروشی نشر رودبه گزارش خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کتابفروشی نشر رود که پیش از این بسته شده بود دوباره آغاز به کار می‌کند. در این کتابفروشی سعی شده است فضایی در خور جایگاه اهل فرهنگ ترتیب داده شود.

برای کودکان هم اتاقی را مهیا کرده اند تا آن‌ها هم بتوانند از فضای کتابفروشی لذت ببرند. کتابفروشی نشر رود روز‌های چهارشنبه ۹ و پنج شنبه ۱۰ آبان ماه از ساعت ۱۸ الی ۲۱ و جمعه ۱۱ آبان ماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۴ پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است.

این کتابفروشی که به دلیل حمایت نکردن مسئولان توان ادامه فعالیت نداشت ،چندماه پیش به فعالیت خود پایان داد اما مسئولان این  کتابفروشی امروز خبر از فعالیت مجدد آن دادند.

انتهای پیام/

کتابفروشی نشر رود آغاز به کار کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشایی مجدد کتابفروشی نشر رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..