تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اهدای پیکر «ناصر ایرانی» به دانشگاه پزشکی تهران

۷۹۰۶۹۳

۳۴ بازدید

مرحوم ناصر ایرانی وصیت کرده بود که چون قلمش را در تمام عمر به مردم هدیه داده، جسمش را نیز از طریق دانشگاه وقف مردم کند و بدین ترتیب کل اعضای بدن آن مرحوم به دانشگاه علوم پزشکی تهران اهدا شد.

عصرایران: مرحوم ناصر ایرانی وصیت کرده بود که چون قلمش را در تمام عمر به مردم هدیه داده، جسمش را نیز از طریق دانشگاه وقف مردم کند و بدین ترتیب کل اعضای بدن آن مرحوم به دانشگاه علوم پزشکی تهران اهدا شد.

پیکر«ناصر ایرانی» به دانشگاه پزشکی تهران اهدا شد

پیکر مرحوم "ناصر ایرانی" نویسنده نامدار کشور برای کالبد شکافی به دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران اهدا شد.

به گزارش ایسنا، پیکر مرحوم "ناصر ایرانی" نویسنده نامدار کشور در عرصه داستان نویسی و نمایشنامه نویسی برای کالبد شکافی به دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران اهدا شد.

مرحوم ناصر ایرانی وصیت کرده بود که چون قلمش را در تمام عمر به مردم هدیه داده، جسمش را نیز از طریق دانشگاه وقف مردم کند و بدین ترتیب کل اعضای بدن آن مرحوم به دانشگاه علوم پزشکی تهران اهدا شد.

ناصر ایرانی هفته گذشته در سن ۸۱ سالگی پس از مدت‌ها تحمل بیماری درگذشت و مراسم یادبود او امروز دوشنبه ۷ آبان در فرهنگسرای گلستان برگزار خواهد شد.

ناصر ایرانی داستان‌نویس و نمایش‌نامه‌نویس دهه ۴۰ و ۵۰ در ایران بود که در دوران هشت سال جنگ به درخواست خود برای نوشتن داستان و رمان به جبهه رفت. از معروف‌ترین نمایشنامه‌های مرحوم ایرانی می‌توان به «ما را مس کنید» و «سه نمایش‌نامه کسالت‌بار» اشاره کرد. او همچنین نویسنده کتاب «داستان، تعاریف ابزارها» و رمان «زنده‌باد مرگ» است که رهبر انقلاب اسلامی در زمان ریاست جمهوری خود مطالعه کتاب این کتاب را توصیه کرده بودند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اهدای پیکر «ناصر ایرانی» به دانشگاه پزشکی تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..