تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خشم عربستان از رسانه‌های ایران در بیان حقایق قتل خاشقجی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جیهان عبدالنبی، مجری برنامه «قلم رصاص» با مروری بر اخبار منتشر شده در مطبوعات عربی و غربی، مهمترین موضوعات منطقه خاورمیانه را واکاوی می‌کند.

از جمله مهم‌ترین محورهایی که «قلم رصاص»، امشب ۷  آبان سراغ آن رفته، بازتاب اخبار مربوط به قتل جمال خاشقجی منتقد و روزنامه نگار رژیم آل سعود است.

در این برنامه حملات رسانه‌های عربستانی و اماراتی علیه جمهوری اسلامی ایران در قضیه افشاگری‌های قتل خاشقجی بررسی شده است. رسانه‌های عربستان و اماراتی از عملکرد رسانه‌های جمهوری اسلامی در انعکاس و پوشش و بیان واقعیت‌های این رخداد بسیار خشمگین هستند.

همچنین درباره راهپیمایی حق بازگشت فلسطینیان و چگونگی نشر و بازتاب آن در رسانه‌های آمریکایی، عربی به ویژه عربستان و رژیم صهیونیستی صحبت خواهد شد.

عبدالنیی همچنین به مرور آخرین اخبار و تحلیل های رسانه های عربی و غربی درباره جنگ سوریه می‌پردازد.

این برنامه در دفتر بیروت تهیه می‌شود و مدت زمان آن ۲۵ دقیقه است.

«قلم رصاص» امشب ۷ آبان ساعت ۲۱ به وقت تهران از شبکه العالم پخش می‌شود و فردا نیز ساعت ۱۳ بازپخش دارد.

۵۷۲۴۳




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خشم عربستان از رسانه‌های ایران در بیان حقایق قتل خاشقجی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..