تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحویل سریع ارز در شهرهای نجف و کاظمین

بانک ملی ایران به زائران اربعین توصیه کرد با توجه به حضور میلیونی عاشقان اباعبدالله (ع) در شهر کربلا، به جهت تسهیل در امور، ارز مورد نیاز خود را در شهرهای نجف و کاظمین تهیه کنند.

به گزارش شمانیوز، با توجه به نزدیکی روز اربعین و افزایش قابل توجه حجم زائران حسینی در شهر مقدس کربلا، احتمال ازدحام و تشکیل صف برای تحویل ارز زائران وجود دارد.

از این رو پیشنهاد می شود اگر زائران عزیز هنوز از شهر نجف خارج نشده‌اند، کارگزاری‌های همین شهر را برای دریافت ارز انتخاب کنند. همچنین در مسیر بازگشت از شهر کربلا، کارگزاری های شهرهای نجف و کاظمین همچنین مرزهای مهران وشلمچه برای تحویل ارز در خدمت زائران خواهند بود.

زائران حسینی تا روز ۱۵ آبان‌ماه می‌توانند به تهیه ارز اقدام کنند. همچنین اصل پول زائرانی که به هر دلیل موفق به دریافت ارز خود نشده اند، در روزهای پس از اربعین به صورت خودکار به حساب آنها بازگردانده خواهد شد.

منبع: روابط عمومی بانک ملی ایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحویل سریع ارز در شهرهای نجف و کاظمین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..