تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مظلومی:اولتیماتومی به شفر داده نشده

استقلال بعد از سه پیروزی پیاپی در لیگ برتر و جام حذفی تا حدی از بحران خارج شد اما شکست خانگی برابر سپاهان دوباره این تیم را به حاشیه کشاند تا جایی که برخی تماشاگران علیه مربیان موضع گرفتند و بحث تغییرات در کادر فنی و بازیکنان مطرح شد. انتشار مصاحبه‌ای از پرویز مظلومی، سخنگوی فعلی کمیته فنی استقلال مبنی‌بر جدایی گرو نیز به این حواشی دامن زد، هرچند که سرمربی سابق استقلال ضمن حمایت از سرمربی آلمانی فعلی تیم معتقد است دوران حضور گرو در استقلال به پایان رسیده اما تصمیم در این باره با شفر است. 

باخت بدی را مقابل سپاهان تجربه کردید. ارزیابی‌تان از این بازی چیست؟

فکر می‌کنم حق استقلال در این بازی باخت نبود. یک پنالتی به‌نفع تیم ما گرفته نشد، درحالی که داور می‌خواست یک پنالتی نادرست هم برای تیم مقابل بگیرد که کمک‌داور در آن صحنه شجاعت به خرج داد و مانع شد. یک توپ هم که به تیر دروازه حریف خورد. استقلال در نیمه اول عملکرد خیلی خوبی داشت، حتی چند موقعیت گلزنی هم داشت که استفاده نکرد. سپاهان یک موقعیت داشت و توانست از همان یک موقعیت به گل برسد و سه امتیاز مهم بگیرد.

بیانیه سپاهان هم درنتیجه این بازی تاثیرگذار بود؟

قطعا آن بیانیه تاثیرگذار بوده است. اگر غیر از این بود داور در جریان بازی این همه اشتباه تاثیرگذار نبود.

در مصاحبه‌ای گفتید الحاجی گرو باید به فکر رفتن باشد. رفتن این مهاجم خارجی قطعی شده؟

منظورم از این حرف این بود که مسائل روحی و روانی روی این بازیکن تاثیر منفی گذاشته و دیگر نمی‌تواند شایستگی خودش را نشان دهد. او باید با باشگاه توافق کند تا استقلال هم در این زمینه ضرر نکند. البته درمورد رفتن یا ماندن وی شفر تصمیم می‌گیرد اما فکر می‌کنم ذهن هواداران هم نسبت به گرو منفی است و کارایی ندارد.

فکر می‌کنید چه عواملی باعث شد این مهاجم نیجریه‌ای نتواند در استقلال موفق باشد؟

فکر می‌کنم او فشار زیادی را تحمل می‌کند. من در تمرین استقلال حضور داشتم و دیدم مرتب شفر با بازیکنان خارجی ازجمله گرو صحبت می‌کند، حتی خود آقای فتحی نیز با خارجی‌های استقلال صحبت می‌کند اما الان دیگر مردم به دنبال نتیجه هستند، نه بازی تاکتیکی و زیبا به همین دلیل است که فشار روی گرو و دیگر بازیکنان خارجی استقلال زیاد شده است.

بعد از پایان بازی هم هواداران استقلال علیه شفر موضع گرفتند. شایعاتی مبنی‌بر اولتیماتوم به او نیز مطرح شده است.

نه اولتیماتومی به شفر داده شده و نه اینکه وی قرار است از تیم جدا شود. سیاست باشگاه این است که از شفر حمایت کند تا زمانی که تیم ضربه نخورد. ما دوست داریم استقلال هرچه زودتر به روزهای خوبش بازگردد.

با شفر در کمیته فنی جلسه نخواهید داشت؟

صددرصد این هفته و قبل از بازی با سایپا جلسه خواهیم داشت و منتظریم تاریخ را باشگاه به ما اعلام کند تا این نشست را برگزار کنیم. از شفر هم خواسته‌ایم به جلسه بیاید تا با یکدیگر اتفاقات دیدار مقابل سپاهان را آنالیز کنیم.

در آینده باز هم قرار است در تمرینات حضور یابید؟

بله، قطعا چنین کاری را خواهیم کرد. من یک‌بار در تمرینات حضور یافتم. در آن تمرین بازیکنان خیلی شاداب تمرین کردند اما فوتبال همین است دیگر. وقتی ببازی همه کاسه و کوزه‌ها سر کادر فنی شکسته می‌شود. زمان خود ما هم همین‌طور بود. امیدوارم هرچه زودتر استقلال از این شرایط خلاص شود.

بازی با سایپا را چطور می‌بینید؟

شرایط آن بازی فرق می‌کند، بازی حذفی است و استقلال باید درآن بازی پیروز شود. بازیکنان باید تمام تمرکزشان را روی این بازی و صعود بگذارند و شکست مقابل سپاهان را هم فراموش کنند.

258 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مظلومی:اولتیماتومی به شفر داده نشده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..