تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«قاتل شکارچی» در میان پنج فیلم برتر هفته قرار گرفت/ صدرنشینی ادامه دار ژانر وحشت

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هر هفته گزارشی از پرفروش‌ترین فیلم‌های اکران شده در سطح جهان منتشر می‌شود که از فروش، اکران فیلم‌ها و انیمیشن‌های بزرگ در سطح جهان خبر می‌دهد. در این هفته نیز همچون هفته گذشته در سینمای جهان، فیلم های اول تا پنجم جدول فروش هفتگی تغییرات کمتری را نسبت به هفته گذشته رقم زدند.

در زیر به آخرین وضعیت فروش فیلم ها، در هفته جاری اشاره شده است:

***

فیلم سینمایی «قاتل شکارچی» بین پنج فیلم برتر هفته قرار گرفت/ صدرنشینی ادامه دار ژانر وحشت

۵) قاتل شکارچی «Hunter Killer ۲۰۱۸»

فیلم سینمایی «قاتل شکارچی» یک فیلم اکشنِ ماجراجویی و هیجان انگیز است که محصول مشترک سینمای آمریکا و چین به حساب می‌آید. کارگردانی این فیلم را "داناوان مارش" بر عهده داشته است. در فیلم قاتل شکارچی ستارگانی چون لیندا کاردلینی، جرارد باتلر، گری اولدمن، توبی استفنز، تیلور جان اسمیت، کامن، مایکل نیکویست و کارولین گودال به ایفای نقش پرداخته اند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است؛ یک کاپیتان زیردریایی شجاع و وظیفه‎شناس به همراه نیروهایش باید فردی مهم را از دست یک ژنرال سرکش نجات دهند که از جنگ جهانی سوم به نوعی جلوگیری شود.

این فیلم در هفته اول خود توانست با در اختیار داشتن ۲۴۳۸ سالن فروش ۶/۶ میلیون دلاری را به ثبت برساند و در جایگاه پنجم فروش هفتگی قرار بگیرد.

فیلم سینمایی «قاتل شکارچی» بین پنج فیلم برتر هفته قرار گرفت/ صدرنشینی ادامه دار ژانر وحشت

۴) مور مور ۲ «Goosebumps ۲: Haunted Halloween»

کمپانی سونی فیلم دیگر خود را که دنباله مجموعه اول آن است با بودجه‌ای معادل ۵۵ میلیون دلار در روز‌های پایانی ماه اکتبر که به جشن هالووین معروف است، به روی پرده سینما‌ها برد.

کارگردانی فیلم سینمایی (مور مور: هالووین تسخیر شده) بر عهده  اِری سندل بوده و وی جانشین راب لترمن، کارگردان فصل اول این فیلم شده است. کار نوشتن فیلمنامه فیلم نیز مانند فیلم اول، بر عهده "دارن لمکه" نویسنده فیلم (جک غول‌کش) بوده است.

جک بلک، کن جیونگ، وندی مک‌لندن کاوی، کریس پارنل، مدیسون آیزمن هنرمندانی هستند که صداپیشگی شخصیت‌های این فیلم را انجام داده اند. این فیلم توانست در هفته سوم اکران فروشی معادل ٧/۵ میلیون دلار را به ثبت برساند و در جایگاه چهارم فروش هفتگی قرار بگیرد.

فیلم سینمایی «قاتل شکارچی» بین پنج فیلم برتر هفته قرار گرفت/ صدرنشینی ادامه دار ژانر وحشت

۳) سَم « Venom (۲۰۱۸)»

کمپانی سونی خبر ساخت این فیلم را از سال ۲۰۱۷ و پس از فیلم مرد عنکبوتی منتشر کرده و از کارگردانی روبن فلیشر برای این فیلم نام برده بود. در واقع ونوم شخصیتی در فیلم مرد عنکبوتی بود که در این فیلم به طور مستقلی به آن پرداخته شده است. پیتر پارکر (مرد عنکبوتی) یک انگل بیگانه پیدا می‌کند و این انگل سعی می‌کند تا بخشی از وجود شخصیت پارکر شود، اما او مقاومت و از آن رهایی پیدا می‌کند.

ادی بروک نیز یک عکاس و رقیب پیتر پارکر بوده است که میزبان این انگل می‌شود و این دو با وجود تنفری که از پارکر داشته‌اند، تصمیم می‌گیرند با کمک یکدیگر از او انتقام بگیرند. این داستان در فیلم مرد عنکبوتی زمینه فیلم سینمایی ونوم را به وجود آورد.

مدت زمان این فیلم ۱۱۲ دقیقه است که گفته می‌شود مقداری از زمان فیلم در نسخه اصلی کاهش پیدا کرده. طبق اعلام کمپانی سونی این فیلم با بودجه‌ای در حدود ۱۰۰ میلیون دلار تولید شده است. فیلم Venom بخشی از دنیای سینمایی مارول نیست و دنیای اختصاصی خود را بدون شخصیت مرد عنکبوتی کاملا مستقل برای خود دارد.

خلاصه داستان فیلم؛ روزنامه نگار اِدی بروک در تلاش است تا کارلتون دریک بنیانگذار بنیاد زندگی را بشناسد. در حالی که تحقیقات در مورد آزمایش‌های دریک را انجام می‌دهد، بدن ادی با ویروس بیگانه ادغام می‌شود. او با قدرت فوق العاده‌ای انسان وحشتناکی می‌شود. او تلاش می‌کند تا توانایی‌های جدید و خطرناکی که ادی را به دیو تبدیل کرده است، کنترل کند.

این فیلم در هفته چهارم اکران خود علاوه بر رکورد‌های جهانی که ثبت کرده است، در آمریکای شمالی هم با در اختیار داشتن ۴۲۵۰ سالن سینما فروشی معادل ۱۰/۸ میلیون دلار را ثبت و در جایگاه سوم جدول فروش هفتگی قرار گرفت.

فیلم سینمایی «قاتل شکارچی» بین پنج فیلم برتر هفته قرار گرفت/ صدرنشینی ادامه دار ژانر وحشت

۲) ستاره‌ای متولد شده است «A Star is Born (۲۰۱۸) »

فیلم سینمایی "ستاره‌ای متولد شده‌ است" در ژانر موزیکال، رمانتیک و درام به کارگردانی بردلی کوپر است که توسط کمپانی برادران وارنر به تولید رسیده است. از بازیگران این فیلم می‌توان به بردلی کوپر و لیدی گاگا اشاره کرد. این فیلم که نقد‌های مثبتی هم از آن منتشر شده است، دو حوزه موسیقی و سینما را دست مایه خود قرار داده و مانند تجربه‌های قبلی فیلم‌های موزیکال مورد استقبال مخاطبان جهانی قرار گرفته است.

این فیلم که بازسازی از یک کار کلاسیک است، داستان موسیقی‌دانی را شرح می‌دهد که به یک خواننده و بازیگر زن جوان برای رسیدن به شهرت کمک می کند.

فیلم "ستاره‌ای متولد شده است" در هفته چهارم اکران خود هم توانست فروشی معادل ۱۴/۱ میلیون دلار را به دست آورد و همانند چند هفته اخیر در جایگاه دوم فروش هفتگی قرار بگیرد.

فیلم سینمایی «قاتل شکارچی» بین پنج فیلم برتر هفته قرار گرفت/ صدرنشینی ادامه دار ژانر وحشت

۱) هالووین Halloween (۲۰۱۸)

شرکت یونیورسال پیکچرز فیلم ژانر ترسناک هالووین (Halloween) را با حضور «مایکل مایرز» در کنار "جیمی لی کرتیس" در روز‌های منتهی به آخر ماه اکتبر به روی پرده‌های سینما آورد و توانست در هفته دوم اکران خود با فروشی معادل ۳۲ میلیون دلار در صدر جدول فروش هفتگی قرار بگیرد.

در خلاصه این فیلم آمده است؛ مایکل مایرز در نقش (شِیپ) در زندان به سر می‌برد، اما (لوری استرود) با بازی جیمی لی کرتیس در طول این سال‌ها در صدد آماده شدن برای بازگشت احتمالی این قاتل زنجیره‌ای بوده است. در ادامه فیلم شاهد فرار مایکل مایرز از زندان هستیم تا پس از ۴ دهه در شب هالووین انتقامش را از لوری استرود بگیرد.

کارگردانی این فیلم بر عهده "گوردون گرین" کارگردان فیلم "پاین‌اپل اکسپرس" بوده است. گوردون گرین به‌همراه "دنی مک‌براید" کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند. "جان کارپنتر" کارگردان و خالق اصلی این مجموعه، نیز به عنوان تهیه کننده اجرایی و مشاور این پروژه بوده است.

جیمی لی کرتیس در نقش لوری استرود، جودی گریر در نقش کارن استرود (دختر لوری استرود) اندی متیچاک در نقش آلیسون استرود (نوه لوری استرود)، نیک کسل در نقش مایکل مایرز و ویرجینیا گاردنر در نقش ویکی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم هالووین حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««قاتل شکارچی» در میان پنج فیلم برتر هفته قرار گرفت/ صدرنشینی ادامه دار ژانر وحشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..