تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه دستگیری عناصر داعش قبل از عملیات تروریستی +فیلم

لحظه دستگیری عناصر داعشی قبل از عملیات تروریستی+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چند تن از اعضای گروه تکفیری داعش که قصد عملیات تروریستی در مسکو را داشتند قبل از موفقیت در انجام حملات خود توسط سرویس امنیتی فدرال روسیه دستگیر شدند.

گفتنی است؛ اعضای گروه داعش به تازگی علاوه بر روسیه در کشورهای دیگر نیز فعالیت های تروریستی داشته اند، بنا بر اعلام سخنگوی وزارت کشور عراق به تازگی 12 تن از تروریست های وابسته به داعش در موصل بازداشت شده اند، همچنین طبق اظهارات رئیس مرکز مطالعات جنبش های اسلامی خاورمیانه در قاهره در پی نابودی گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه، مرزهای کشور مصر با لیبی به دلیل احتمال نفوذ و ورود ترویست ها به داخل خاک مصر بسیار آسیب پذیر است؛ همانطور که اخیرا دستکم 11 نفر از عناصر تروریستی در درگیری با نیروهای پلیس مصر در مناطق صحرایی غرب این کشور کشته شدند.

بیشتر بخوانید:ناگفته‌های عضو فراری داعش/ از سر و کله زدن با داماد «اُم‌المجاهدین» تا سهمیه شکنجه و گودال «الهوتة»

در ادامه لحظه دستگیری این تروریست ها را مشاهده می کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه دستگیری عناصر داعش قبل از عملیات تروریستی +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..