تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خدمت‌‌رسانی آستان قدس رضوی به زائران اربعین

خدمت‌‌رسانی گسترده آستان قدس رضوی به زائران اربعینبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ معاون اماکن متبرکه آستان قدس رضوی در شهر کربلا گفت: آستان قدس رضوی با هدف خدمت رسانی به زائران حسینی تشکلی با عنوان بنیاد کرامت رضوی را راه اندازی کرده است که در زیر مجموعه آن ستاد خدمت رسانی به زائران حسینی شکل گرفت و به صورت جدی به موضوع خدمت‌رسانی به زائران اربعین ورود پیدا کرد.
خلیل منبتی افزود: خادمان رضوی در مناطق مختلفی از جمله مرز‌های میرجاوه، تایباد، آستارا، بیله سوار و بازرگان با برپایی موکب به زائران ورودی به کشور و در مرز‌های مهران، شلمچه و چذابه به زائران خروجی از ایران خدمات رفاهی و فرهنگی ارائه می‌دهند.
وی در ادامه با بیان اینکه آستان قدس رضوی در ۵ منطقه عراق به ارائه خدمات رفاهی و پزشکی به زائران اربعین می‌پردازد، تصریح کرد: موکب‌های آستان قدس رضوی همچنین در سه شهر کربلا، سامرا، کاظمین و همچنین نزدیک مرز شلمچه در کشور عراق به ارائه خدمات رفاهی و در مسیر نجف به کربلا نیز با برپایی یک بیمارستان سیار با تجهیزات کامل به ارائه خدمات رایگان پزشکی عمومی و تخصصی مشغول است.
معاون اماکن متبرکه آستان قدس رضوی  با تأکید بر اینکه تمام ایستگاه‌ها و موکب‌های آستان قدس رضوی تا چند روز پس از اربعین برای خدمت‌رسانی به زائران فعال هستند، افزود: موکب‌ها و ایستگاه‌های خدمت‌رسانی آستان قدس رضوی تا چندروز بعد از اربعین حسینی به صورت شبانه‌روزی به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام// د. ف




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خدمت‌‌رسانی آستان قدس رضوی به زائران اربعین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..