تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بوهايي که شما را لاغر مي‌کند

بوهايي که شما را لاغر مي‌کند

خبرگزاري آريا – شکي در اشتهابرانگيز بودن بوي انواع غذاها وجود ندارد، اما خبر خوب اين است که عکس ماجرا نيز درست است و بوي برخي موادغذايي مي‌تواند کاهش‌دهنده اشتها باشد و به کاهش وزن کمک کند. با تعدادي از اين مواد غذايي آشنا مي‌شويد:
سيب سبز و موز: نتايج مطالعه‌اي که بتازگي انجام شده نشان مي‌دهد افراد مبتلا به افزايش وزن که هنگام گرسنگي سيب يا موز را بو کرده بودند بيشتر از کساني که اين کار را انجام نداده بودند، وزن کم کردند. يافته‌ها نشان مي‌دهد بوهايي که شيريني خفيفي دارند اشتها را کاهش مي‌دهند. بنابراين اگر سيب يا موز دم دست نداريد مي‌توانيد بوي وانيل يا نعنا را امتحان کنيد.
ليمو: براساس تحقيقي که در SAGE Journals منتشر شد بوي خوشايند و انرژي‌زاي ليمو تحريک‌کننده ليپوليز (تجزيه و شکست چربي‌ها) است و مي‌تواند باعث کاهش چربي‌هاي بدن شود.
رازيانه: طبق تحقيقات موسسه عطردرماني ساحل غربي، رازيانه مي‌تواند به عنوان يک مهارکننده اشتها عمل کند. تحقيقات نشان مي‌دهد استشمام بوي رازيانه با بهبود روند هضم بر کاهش وزن تاثيرگذار است.
زنجبيل: تحقيقات موسسه ملي سلامت آمريکا نشان داد بوي زنجبيل مستقيم از زخيره چربي بدني کاسته و از بروز چاقي جلوگيري مي‌کند.
قهوه : تحقيقي که در نشريه نيچر منتشر شد نشان داد صِرف بوييدن قهوه باعث افزايش انرژي و تمرکز مي‌شود و روند سوختن چربي‌ها را
تحريک مي‌کند.
گريپ فروت: براساس تحقيقاتي که نتايج آن در Neuroscience Lettersمنتشر شد رايحه تلخ گريپ‌فروت سرکوب‌کننده اشتهاست و با افزايش متابوليسم به کاهش وزن و تعادل سطح کلسترول بدن کمک مي‌کند.
خيار: محققان مي‌گويند رايحه خيار با ايجاد آرامش و کاهش سطح اضطراب، از پرخوري ناشي از استرس جلوگيري مي‌کند.
دارچين: مشخص شده است اين ادويه داراي طبع گرم، سطح قند خون را تنظيم و از ميل زياد به غذا و اضافه وزن ناشي از آن جلوگيري مي‌کند.
منبع: thealternativedaily
ياسمين مشرف




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بوهايي که شما را لاغر مي‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..