تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری نمایشگاه حیوانات خانگی و اهلی در شهر آفتاب + عکس

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی تسنیم، نمایشگاه بین‌الملی شهرآفتاب در دوره گذشته مدیریت شهری  با هدف برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی و علمی با هزینه‌‌ بسیاری احداث شد و در ادامه نیز دسترسی این نمایشگاه‌ها برای علاقمندان فراهم شد و نمایشگاه بین‌المللی کتاب نیز ‌در این مجموعه برگزار شد.

اما با تغییر مدیریت شهری و روی کارآمدن مدیریت جدید شهری شاهد اتفاقات باور نکردنی در شهر هستیم،" برگزاری نمایشگاه بین‌المللی حیوانات خانگی و اهلی در نمایشگاه شهر آفتاب" همراه با عکس خبری بود که در فضای مجازی منتشر شد خبری که البته مسئولان نمایشگاه هم آن را تکذیب نکردند.

 بر همین اساس قرار بود که نمایشگاه اشاره شده از 10 تا 13 آبان در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب برگزار شد که با توجه به جلسه‌ای که برگزار کنندگان این نمایشگاه انجام شد برگزاری این نمایشگاه به 22 تا 25 آبان موکول شد.

این در حالی است که بر اساس پیگیرهای صورت گرفته اعلام شده است که که متولی صدور مجوز نمایشگاه‌ها سازمان توسعه و تجارت است که مجوز این نمایشگاه هم از طریق سازمان صادر شده است ضمن این‌که سایر مجوزهای دیگر هم هم از سایر بخش‌ها و حتی وزارت ارشاد برای تبلیغات اخذ شده است.

برگزاری ‌نمایشگاه بین‌المللی حیوانات خانگی و اهلی در  نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب این سوال را مطرح می‌کرد که آیا برگزاری این نمایشگاه در شهر تهران ضروری است؟ آیا بهتر نبود مسئولان مربوطه به دنبال برگزاری نمایشگاه‌های با رویکردهای فرهنگی و علمی باشند؟ آیا برای درآمدزایی به برگزاری هر نمایشی تن داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری نمایشگاه حیوانات خانگی و اهلی در شهر آفتاب + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..