تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرونده هفته؛ روز کوروش، جهل یا عقیده؟!

از این به بعد یکشنبه‌ها درباره یک موضوع خاص به همان سبک «پرونده»‌ای که ضمیمه «برترین‌ها پلاس» بود، «پرونده»‌ای مجزا خواهیم داشت. آن «پرونده» از آن برنامه حذف شد و ماهیت مستقلی پیدا کرد، هم زمان کمتری می‌گیرد از شما و هم شاید همگن‌تر باشد.

برترین ها: از این به بعد یکشنبه ها درباره یک موضوع خاص به همان سبک «پرونده» ای که ضمیمه «برترین ها پلاس» بود، «پرونده» ای مجزا خواهیم داشت. آن «پرونده» از آن برنامه حذف شد و ماهیت مستقلی پیدا کرد، هم زمان کمتری می گیرد از شما و هم شاید همگن تر باشد.

امیدواریم هر یکشنبه با این ویدئوهای سه چهار دقیقه ای همراه باشید، ویدئوهایی که به اسم «پرونده» یک اتفاق مهم هفته را کند و کاو می کند می کند سعی دارد کم غرض و پر بار باشد. این هفته «روز کوروش» را بهانه کرده ایم، همراهمان باشید.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید

پرونده هفته؛ روز کوروش، جهل یا عقیده؟!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرونده هفته؛ روز کوروش، جهل یا عقیده؟!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..