تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان بازی پرسپولیس و کاشیما

در شرایطی که پیش از این قرار بود بازی بعد از ظهر روز یکشنبه 12 آبان برگزار شود اما سایت رسمی ای اف سی تغییر زمان بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد

به گزارش شمانیوز: در شرایطی که پیش از این قرار بود بازی بعد از ظهر روز یکشنبه 12 آبان برگزار شود اما سایت رسمی ای اف سی تغییر زمان بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد و طبق برنامه کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم پرسپولیس ساعت 15:00 به وقت ژاپن میهمان کاشیما آنتلرز خواهد بود. باتوجه به اختلاف زمانی پنج و نیم ساعت بین ایران و ژاپن، این دیدار به وقت ایران حدود ساعت 9:30 پخش خواهد شد!

این اتفاق در حالی رقم خورده که بازی برگشت نیز به وقت ژاپن ساعت 23:30 برگزار می شود.

باشگاه کاشیما آنتلرز ژاپن نیز خبر تغییر زمان مسابقه را اعلام کرد و روی پوستر رسمی این باشگاه نیز ساعت 15:00 به وقت ژاپن زمان بازی درج شده است.

منبع: ورزش سه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان بازی پرسپولیس و کاشیما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..