تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقش راهپیمایی اربعین در معرفی سیدالشهدا/ پیش از ظهور امام زمان (عج)، جهانیان باید امام حسین (ع) را بشناسند

حجت الاسلام عالی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حجت الاسلام و المسلمین مسعود عالیحجت الاسلام و المسلمین مسعود عالی کارشناس مذهبی، در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ارزیابی خود از راهپیمایی اربعین امسال گفت: با توجه به شیطنت‌های بیگانگان و مشکلات معیشتی مردم، برخی گمان می‌کردند راهپیمایی اربعین امسال چندان پر قدرت و پرشور نباشد. اما خدارا شکر، چیزی که ما تا به الان دیده‌ایم جز شور و شوق و اشتیاق نبود. معمولاً مردم در بحران‌ها با انگیزه بیشتری به میدان می آیند. ما با حضور در جلسه‌ها و موکب‌ها و مکان هایی که تجمع بود، دیدیم خداروشکر همان شور و شوق همیشه برپاست.

وی با تاکید بر لزوم گرامیداشت اربعین افزود: اربعین چیزی هست که بناست از طریق آن دین خدا تا ظهور حضرت حجت پیش برود؛ پس امام حسین (ع) باید قبل از ظهور معرفی شود. روایت است که امام زمان (عج) وقتی ظهور کنند، خود را با امام حسین (ع) معرفی می‌کنند. این یعنی قبل از آمدن امام زمان (عج)، امام حسین (ع) باید برای جهانیان شناخته شوند. الان هیچ چیز غیر از این راهپیمایی اربعین، امام حسین را به این گستردگی و جهانی معرفی نمی‌کند.  با همه‌ تعمدی که دشمن دارد تا از لحاظ رسانه‌ای این حرکت عظیم را بپوشاند؛ اما این آیین همچنان ادامه دارد. گاهی رسانه های جهان جشن گوجه فرنگی در جایی و مسخره بازی و شوخی ها را پوشش می‌دهند؛ ولی این حرکت عظیم (راهپیمایی اربعین) را که در تاریخ بشر سابقه نداشته را پوشش نمی‌دهند. با همه اینها این تجمع عظیم برکات و تاثیرگذاری خود را در جهان دارد.

حجت الاسلام عالی در پایان گفت: امیدوارم که هر سال بیش از پیش بر این جمع عظیم اضافه شود. سال‌های گذشته که این چنین بود؛ امسال هم همین است. خدا را قسم می‌دهیم به حق امام حسین (ع) و عنایت خودشان این حرکت بزرگ را که در واقع قیام و نهضت اربعین است، به نهضت جهانی امام زمان (عج) متصل کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقش راهپیمایی اربعین در معرفی سیدالشهدا/ پیش از ظهور امام زمان (عج)، جهانیان باید امام حسین (ع) را بشناسند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..