تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منطقه 17 بیشترین محرومیت را در بین مناطق تهران دارد

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مجید فراهانی در جریان نود و ششمین جلسه علنی شورای شهر تهران ضمن  تشکر از توضیحات سیدحسن رسولی، خزانه دار شورا در خصوص مسائل منطقه 17 اظهار کرد:  چقدر خوب است که اینگونه گزارش‌ها از زبان شورایاران مناطق عنوان می‌شد تا  22 منطقه به صورت مرتب با حضور در صحن علنی، مشکلات مناطق را گزارش دهند.

وی افزود: 3 ماه گذشته در جلسه‌ای در منطقه 17 حضور پیدا کردم، شورایاران منطقه 17 از پیگیرترین و سالمترین شورایاران بودند؛ به همین علت ضمن تذکری از هیات رئیسه درخواست دارم تا برنامه‌ای تنظیم کنند و دبیر شورایاران مناطق در صحن علنی گزارشی ارائه دهند.

فراهانی با اشاره به شرایط منطقه 17 و تذکر به فرماندار تهران تصریح کرد: جلسه شورای اداری منطقه 17 حدود 9 ماه گذشته در فرمانداری تهران تشکیل شد و در آن جلسه نمایندگان نیروی انتظامی، آبفا، برق منطقه‌ای، شهردار منطقه 17، منتخب شورایاران، برخی اعضای شورای شهر و نمایندگان راه آهن حضور داشتند.

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی اضافه کرد: نکات مهمی در خصوص منطقه 17 در آن جلسه مطرح و صورت جلسه‌ای تنظیم شد که متأسفانه تاکنون موارد طرح شده به سرانجام نرسیده است. منطقه 17 از حیث داشتن شهدا بیش از 4 هزار شهید دارد و از سویی نماد محرومیت در کل تهران مطرح است و همچنین این منطقه در میان 22 منطقه شهرداری تهران، از حیث نبود زیرساخت‌ها محروم‌ترین منطقه تهران است.

این عضو شورای شهر تهران اظهار کرد: به همین دلیل می‌توان ادعا کرد منطقه 17، خرمشهری در دل تهران است. چرا که بیشترین شهید ولی بیشترین محرومیت را دارد و از حیث وضعیت ریزدانگی بافت فرسوده، از حیث سرانه‌های خدماتی شرایط موجود حق مردم منطقه نیست چرا که شاهد کمترین سرانه‌ها هستیم.

فراهانی ادامه داد: برنامه شورای پنجم اولویت توسعه مناطق محروم بوده و باید به نحوی باشد که در عمل مناطق محروم به خصوص منطقه 17، توسعه پیدا کند؛ در این راستا از فرماندار، شهردار منطقه و سایر متولیان امر درخواست دارم مصوبات شورای اداری ‌این منطقه خاک نخورد و پیگیری شود.

رئیس کمیته بودجه و نظارت با تأکید بر عمده مشکلات منطقه 17  گفت: از مهمترین مشکلات منطقه که بحث راه‌آهن است؛ انتظار می‌رود موضوع را پیگیری و دنبال شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منطقه 17 بیشترین محرومیت را در بین مناطق تهران دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..