تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آقایان نسبت به املاک دوره گذشته شهرداری کوررنگی گرفته‌اند

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمود میرلوحی در جریان نود و ششمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به انتشار اجاره‌نامه دو تن از مدیران شهرداری تهران برای دو املاک در اختیار شهرداری تهران اظهار کرد: حالا که فضای شورای پنجم و مدیریت شهری شفاف‌سازی است جا دارد در این زمینه نیز اطلاعات لازم ارائه شود تا شهروندان نیز نسبت به موضوع مطلع باشند.

وی تصریح کرد: طبق قوانین و مقررات محدودیتی برای استفاده مدیران از امکانات مسکونی شهرداری تهران نیست و آنها می‌توانند از این امکانات استفاده کنند و مقررات نیز در این زمینه اجازه داده است.

میرلوحی با اشاره به حاشیه‌سازی و جوسازی در خصوص دو ملک اشاره شده گفت: چطور دستگاهی طی مدت کوتاهی متوجه این دو مورد می‌شود اما نسبت به گزارش‌های قبلی در خصوص املاک گذشته تهران کوررنگی دارد؟

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: بنده طی یک سال گذشته تلاش بسیاری را در خصوص انتشار فهرست املاکی که در اختیار مدیریت گذشته بود انجام داده‌ام اما هنوز به نتیجه نرسیده و این در حالی است که انگار در انتشار این اسامی مهر خیلی محرمانه زده شده است و شاهد هستیم اجاره‌نامه این دو مدیر با سرعت مافوق صوت منتشر می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آقایان نسبت به املاک دوره گذشته شهرداری کوررنگی گرفته‌اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..