تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازرسی از هزار و ۹۸۷ مورد از واحدهای صنفی و غیر صنفی درکردستان

رئیس نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان:

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،فرزاد سردارزاده گفت: از ۲۸ مهر ماه تا چهارم آبان ماه سال جاری در مجموع هزار و ۹۸۷ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح بازار صورت گرفته است.

وی با بیان کشف ۹۲ مورد تخلف در این بازرسی ها، افزود: در این رابطه ۸۵ فقره پرونده برای واحدهای متخلف صنفی و غیرصنفی تشکیل شده است.

رئیس نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان ادامه داد: عمده این تخلفات گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت بوده که در این پرونده ها در مجموع ۴۵۷ میلیون و ۲۶۶ هزار و ۹۲ ریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

سردارزاده یادآور شد: در مدت یاد شده از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان ‌های استان ۱۱۶ مورد گزارش مردمی دریافت و در رسیدگی به آنها ۴۲ مورد تخلف احراز شد که در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی در پایان سخنان خود بیان کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی و عدم درج قیمت واحدهای مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه کرده و موارد تخلف را گزارش کنند.

انتهای پیام/م

کشف ۹۲ مورد تخلف در بازرسی از واحدهای صنفی وغیرصنفی در کردستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازرسی از هزار و ۹۸۷ مورد از واحدهای صنفی و غیر صنفی درکردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..