تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعطیلی سینما بهمن زنجان در اربعین حسینی

ساعت: 11:32 منتشر شده در مورخ: 1397/08/06 شناسه خبر: 1422955

به مناسبت اربعین حسینی سینما بهمن زنجان از ساعت 17 فردا تعطیل می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میثم زنجانی امروز در گفت ‌و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: طبق اعلام شورای صنفی نمایش، همزمان با فرا رسیدن اربعین حسینی دوشنبه هفتم آبان از ساعت 17 سینماهای سراسر کشور تعطیل خواهند شد. 

وی افزود: این تعطیلی در روز چهارشنبه (هشتم آبان) مصادف با اربعین حسینی ادامه خواهد داشت و فعالیت سینماهای کشور در پنج شنبه به روال عادی خود باز خواهد گشت. 

زنجانی تصریح کرد: در حال حاضر فیلم‌های لس آنجلس تهران به کارگردانی تینا پاکروان و مغزهای کوچک زنگ زده به کارگردانی هومن سیدی بر روی پرده سینما بهمن زنجان در حال نمایش است.

مغزهای کوچک زنگ‌زده فیلمی به کارگردانی و نویسندگی هومن سیدی و تهیه‌کنندگی سعید سعدی محصول سال ۱۳۹۶ است. نوید محمدزاده و فرهاد اصلانی در نقش دو برادر، شخصیت‌های اصلی این فیلم را برعهده دارند. تعدادی از بازیگران این فیلم از بین ۱۵هزار ویدیوی ارسالی فراخوان بازیگری و شاگردان کلاس‌های هومن سیدی انتخاب شده‌اند.

مغزهای کوچک زنگ زده کاندیدای یازده جایزه از جشنواره فیلم فجر و برنده چهار جایزه از جمله سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه شد. این فیلم سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را هم به دست آورد. این فیلم نگاهی به زندگی گوشه ای از فقیرترین مردم ایران دارد.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعطیلی سینما بهمن زنجان در اربعین حسینی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..