تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ریزش آوار بیمارستان در کهریزک/کشته شدن ۵ نفر

سلامت نیوز: تعداد مصدومین حادثه ریزش آوار بیمارستان کهریزک به ۷ نفر افزایش یافت و در این حادثه ۵ نفر نیز کشته شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، پیش از ظهر شنبه ریزش آوار ناشی از تخریب دیواره یک بیمارستان خیرساز در روستای « صادق آباد» کهریزک حادثه ساز شد.

این آوار سبب گرفتار شدن کارگرانی شد، که در این بیمارستان در حال کار بودند.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران در این خصوص گفت: این حادثه ساعت ۱۰:۱۵ صبح شنبه به جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد، که به سرعت ۲ دستگاه آمبولانس و ۴ تیم جمعیت هلال احمر شهرستان ری به علاوه سِت زنده یاب، نجات، رادار و دلسار در محل حاضر شدند و نیز تیم های آنسَت شهرستان های رباط کریم و تهران، به جهت نزدیکی به محل به همراه خودروهای مورد نیاز و تجهیزات لازم به محل اعزام شدند و عملیات نجات کارگران گرفتار زیر آوار آغاز شد.

ابراهیم تاجیک نوری افزود: پس از بیش از ۶ ساعت جستجو بی وقفه در محل حادثه کار به پایان رسید و در نهایت ۱۲ نفر از زیر آوار بیرون آورده شدند، که از این تعداد ۷ نفر مصدوم بودند، که ۳ نفر در محل مداوا شده و ۴ تَن به مراکز درمانی انتقال یافتند.

بر اساس این گزارش، تعداد ۵ نفر در این حادثه کشته شدند.

گفته می شود، علت اولیه حادثه بارندگی دیشب و سست شدن دیواره های فونداسیون و فروریختن این دیواره ها باشد.

بخش کهریزک از توابع شهرستان ری در جنوب تهران است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ریزش آوار بیمارستان در کهریزک/کشته شدن ۵ نفر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..