تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرصت دو هفته‌ای برای اعلام تأثیر مثبت معدل در کنکور 98

سیدجواد ساداتی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: کمیسیون آموزش مجلس به وزیر علوم به عنوان رئیس شورای سنجش و پذیرش دانشجو اعلام کرد، نظر کمیسیون مبنی بر تأثیر مثبت معدل در کنکور 98 لحاظ شود.

وی افزود: مجلس طرحی را برای اجرا دارد و زمانی را به شورای سنجش و پذیرش دانشجو به مدت دو هفته اعلام کرد تا با استفاده از ظرفیت‌های خود این مشکل را حل کند‌ اما اگر شورای سنجش و پذیرش دانشجو به تأثیر مثبت سوابق تحصیلی در کنکور سال آینده رأی ندهد ما خودمان در مجلس طرح را اجرا خواهیم کرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: شورای سنجش و پذیرش دانشجو ظرفیت لازم را برای تصمیم‌گیری در این رابطه دارد و ما در مجلس نظرمان این بود که از راه تعامل وارد شویم تا دیگر نیازی به ارائه طرح مجلس برای تأثیر مثبت معدل در کنکور 98 نباشد.

وی ادامه داد: وزیر علوم اعلام کرد که این مسئله را در شورای سنجش و پذیرش دانشجو بررسی خواهد کرد تا با تعامل این موضوع مطرح و در کنکور 98 تأثیر معدل به صورت مثبت اعلام شود.

ساداتی‌نژاد تأکید کرد: ‌تأثیر قطعی معدل به ضرر دانش‌آموزان مناطق محروم خواهد بود. برای اجرای قانون تأثیر قطعی معدل در کنکور‌ باید امتحانات نهایی را در هر سه سال دوره متوسطه داشته باشیم.

در همین رابطه ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش گفت: آقای بطحایی نامه‌ای را به وزیر علوم زد و گفت نمی‌توانم برای سه سال دوره متوسطه امتحانات نهایی برگزار کنم و فقط برای یک سال مقدور است و اگر سهم سوابق تحصیلی به صورت 50 درصد قطعی اعلام شود کفایت می‌کند و ما نمی‌توانیم کنکور را برای رشته‌های پزشکی حذف کنیم، این نظر رسمی آموزش‌وپرورش است که آن را بر روی کاغذ داریم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرصت دو هفته‌ای برای اعلام تأثیر مثبت معدل در کنکور 98»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..