تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فوت 5 نفر در حادثه ریزش آوار بیمارستان کهریزک

شاهین فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، گفت: متأسفانه در ساعت 10:30 امروز (شنبه 5 آبان) حادثه ریزش آوار در بیمارستان جدید کهریزک واقع در روستای صادق‌آباد قاسم‌آباد از توابع بخش کهریزک گزارش شد که به محض اطلاع نیروهای امدادی در محل حادثه حضور یافتند.

این مقام مسئول در جمعیت هلال‌احمر افزود: براثر ریزش آوار 5 نفر از کارگران جان خود را از دست دادند و 7 نفر نیز آسیب‌ دیدند که از این تعداد ثک نفر به هلال‌احمر، یک نفر به اورژانس و مابقی‌نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

وی با بیان این که 3 تیم آواربرداری برای کمک به آسیب‌دیدگان در محل حادثه حضور یافتند گفت: در حال حاضر عملیات امدادرسانی و آواربرداری به پایان رسیده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فوت 5 نفر در حادثه ریزش آوار بیمارستان کهریزک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..