تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور عزاداران اربعین حسینی در سامرا بی‌نظیر است/ دشمنان اتحاد و انسجام مردم عراق و ایران را نشانه گرفتند

ساعت: 17:24 منتشر شده در مورخ: 1397/08/05 شناسه خبر: 1422757

فرمانده قرارگاه اربعین در سامرا با اشاره به حضور پرشور زائران در شهر سامرا گفت: حضور عزاداران اربعین حسینی در سامرا بی‌نظیر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; سردار امیر شریعتی امروز با حضور در موکب اداره کل اوقاف استان زنجان در جمع خبرنگاران خدمات رسانی اداره کل اوقاف استان زنجان را بسیار مطلوب عنوان کرد و گفت: خدمات رسانی به زائران در شهر سامرا بسیار خوب بوده و این خدمات باعث شده زائران هیچ دغدغده‌ای نداشته باشند.

وی با اشاره به تامین امنیت و خدمات رسانی مطلوب برای زائران در شهر سامرا اظهار کرد: در سالهای گذشته وضعیت مانند امسال نبود و حرمین عسکریین(ع) در سالهای گذشته خیلی مظلوم واقع شده بود و به گونه ای که زائران نمی توانستند در این شهر حضور داشته باشند.

سردار شریعتی تصریح کرد: با اتحاد بین دو کشور و رونق دادن شهر سامرا و حرمین امامین عسکریین اقدامات خوبی انجام شد.

فرمانده قرارگاه اربعین در سامرا بیان کرد: حضور زوار باعث رونق ابادانی می شود و امسال با تامین امنیت حضور زائران در سامرا افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اتحاد و انسجام مردم عراق و ایران را نشانه گرفتند و در تلاش هستند این اتحاد را از بین ببرند بیان کرد: مردم با بصیر ایران آمدند و با حضور میلیونی خودشان در شهر سامرا ثابت کردند که دشمنان کار نمیتوانند بکنند.

سردار شریعتی افزود: ملت ایران با پای پیاده امسال مسافتهای زیادی را آمدند به سامرا و با حضورشان مشت محکمی بر دهان داعش و دشمنان اسلام زدند.

وی با بیان اینکه امنیت امروز شهر سامرا به برکت خون شهدای مدافعین حرم و شهدای رزمندگان عراقی تامین شده است بیان کرد: امسال حضور زائران اربعین حسینی در سامرا بی‌نظیر است.

فرمانده قرارگاه اربعین در سامرا با اشاره به حمایت دشمنان انقلاب از گروه داعش برای ضربه زدن به مراسم پر شکوه پیاده روی اربعین افزود: مسلمانان در پیاده‌روی بزرگ اربعین به جهان ثابت می‌کنند که اسلام دین وحدت و دین مبارزه با استکبار است و این حرکت حسینی و انقلابی طومار دشمنان اسلام را در هم می شکند.

وی با اشاره به اینکه پیاده‌روی اربعین نشان می‌دهد خون شهدای انقلاب به هدر نرفته است ابراز کرد: سال به سال استقرار موکب‌ها در سامرا افزایش می‌یابد و امسال تعداد موکب‌ها افزایش یافته و جایی برای موکب زدن در بیرون از حرم در سامرا وجود ندارد.

سردار شریعتی با اشاره به اینکه به دنبال این هستیم پیاده روی اربعین در سامرا نیز مانند کربلا بیشتر رونق یابد افزود: به امید خدا این امر تحقق می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه تامین امنیت در سامرا کار بزرگی است و این به برکت خون شهدا ایجاد شده است ابراز کرد: سامرا شهری بود که دور تا دور آن داعش بود ولی امروز هیچ اثر از داعش در عراق نیست حشدالشعبی در تامین امنیت نظامی و انتظامی عراق کارهای بزرگی انجام دادند و همزمان با این کارها به زائران نیز خدمات دادند.

فرمانده قرارگاه اربعین در سامرا با اشاره به اینکه در شهر سامرا نیز نیروهای حشد‌الشعبی برای زائران خدمات رسانی می‌کنند عنوان کرد: ماشین‌های حمل و نقل برای جا به جایی زائران مهیا کردند و آب مورد نیاز موکب‌ها نیز توسط  نیروهای حشد‌الشعبی تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه این نشان از همبستگی کامل بین مردم ایران و عراق است ابراز کرد: ادارات دولتی عراق در سامرا نیز در خدمات رسانی به زائرا در صحنه هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور عزاداران اربعین حسینی در سامرا بی‌نظیر است/ دشمنان اتحاد و انسجام مردم عراق و ایران را نشانه گرفتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..