تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Christopher Robin 2018 BluRay – انیمیشن کریستوفر رابین

دانلود انیمیشن کریستوفر رابین – Christopher Robin 2018

کاور-Christopher-Robin-2018

نام انیمیشن: Christopher Robin – انیمیشن سینمایی کریستوفر رابین

سال انتشار: ۲۰۱۸

ژانر: انیمیشن، ماجرایی، کمدی

مدت زمان: ۱۰۴ دقیقه

کیفیت: BluRay 720p / BluRay 1080p

زیرنویس فارسی: ندارد

زیرنویس انگلیسی: دارد، ادغام شده با ویدیو

IMDB

خلاصه داستان: انیمیشن کریستوفر رابین (به انگلیسی Christopher Robin 2018) در مورد یک خانواده است که بسیار کار می کند و روزی از روزها با یکی دوستان دوران کودکی خود به نام ویو روبرو می شود. او بعد از روبرو شدن با دوست قدیمی خودش، سعی می کند که دوباره شادی را به زندگی وی بازگرداند و در این راه به وی کمک کند. کریستوفر رابین که تا قبل از این مشغول زندگی خودش بوده است و کار و بار خودش را داشته است، حال فرد جدیدی وارد زندگی وی شده است و قرار است که فاز زندگی وی را به کلی تغییر دهد. کریستوفر در این راه فقط سعی می کند که به دوستش بفهماند که به هیچ عنوان او را فراموش نخواهد کرد و بنابراین در محل کار خود، سعی می کند که نقاشی های او را بکشد و حتی به شهرهای مختلفی سفر کند.

کریستوفر در طی سفری که به لندن داشته است، قصد دارد که دخترش را به یک مدرسه شبانه روزی بفرستد و هزینه ها را خودش متحمل شود. او در آنجا شغلی پیدا می کند و مدیر شرکت به کریستوفر می گوید که هزینه های شرکت را تا ۲۰ درصد کاهش دهد. کریستوفر طرح های زیادی را ارائه می دهد و سعی می کند با تعدیل نیروها کارهایش را به پیش ببرد. کریستوفر مجبور می شود که برای دوستش به کشورهای مختلف سفر کند و او را برای زندگی عالی در این دنیا آماده کند. کریستوفر مشکلات زیادی با خانواده اش پیدا می کند و به خاطر قول هایی که به آنها داده است، نمی تواند بیخیال شود. حال باید هم بتواند کاری برای پو بکند و هم خانواده اش را برای یک زندگی بهتر به کشوری دیگر ببرد.

info

A working-class family man, Christopher Robin, encounters his childhood friend Winnie-the-Pooh, who helps him to rediscover the joys of life.

An adult Christopher Robin, who is now focused on his new life, work, and family, suddenly meets his old friend Winnie the Pooh, who returns to his unforgotten childhood past to help him return to the Hundred Acre Wood and help find Pooh’s lost friends.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Christopher Robin 2018 BluRay – انیمیشن کریستوفر رابین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..