تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارانی: خداروشكر كه توانستيم حداقل امتياز را بگيريم/خليل زاده و طاهرخانی به بازيكن ما ناسزا می گفتند

بازيكن تيم سايپا گفت: پرسپوليس تيم بزرگی است و خداروشكر توانستيم يك امتياز از اين مسابقه بگيريم.

بارانی: خداروشكر كه توانستيم حداقل امتياز را بگيريم/خليل زاده و طاهرخانی به بازيكن ما ناسزا می گفتندبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، صادق بارانی بازيكن تيم فوتبال سايپا درپايان ديداراين تيم مقابل پرسپوليس در چارچوب هفته ی دهم رقابت های ليگ برتر اظهار كرد: شجاع خليل زاده به همراه حميد رضا طاهرخانی به بازيكن تيم ما بی احترامی كردند و هر 2 نفر الفاظ ركيك به كار می بردند.

او ادامه داد: شجاع خليل زاده وقتی كه با بازيكن ما درگير شد، بوژيدار رادوشوويچ گلر تيم فوتبال پرسپوليس دخالت كرد و باعث افزايش تنش بين بازيكنان شد. او (رادوشوويچ) فهميده كه ملت ما احساسِ هستند و با اين كار ها می خواهد در بين هواداران پرسپوليس خودش را محبوب كند.

بارانی درباره اين ديدار بيان كرد: پرسپوليس تيم بزرگی است و خداروشكر توانستيم يك امتياز از اين مسابقه بگيريم و خيلی خوش حال هستيم كه نماينده كشورمان به فينال ليگ قهرمانان آسيا صعود كرده است.

او درپاسخ به اين سوال كه آيا درگيری با بازيكنان پرسپوليس داشته يا خير افزود: اصلا درگيری بين من و بازيكنان پرسپوليس به وجود نيامد و فقط آمده بودم كه آن ها را از هم جدا كنم.

بيشتر بخوانيد:

رضاوند: كيفيت زمين ورزشگاه تختی بسيار بد بود/ در جريان درگيری های پايان بازی نبودم

غلامپور: پرسپولیسی‌ها درگیری را شروع کردند

كفشگری: بازی بهتری را نسبت به پرسپوليس به نمايش گذاشتيم/ درگيری خاصی رخ نداد!

انتهای پيام/

اظهارات بازيكن تيم فوتبال سايپا در ديدار مقابل پرسپوليس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارانی: خداروشكر كه توانستيم حداقل امتياز را بگيريم/خليل زاده و طاهرخانی به بازيكن ما ناسزا می گفتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..