تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رنگین شدن دریای اسکاتلند به خون نهنگ‌های شکارشده +تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ده‌ها نهنگ‌ در خلیج "جزایر فارو" در 200 مایلی شمال اسکاتلند کشته و باعث تغییر رنگ دریا به قرمز شده‌اند. کشتار نهنگ‌ها موضوعی است که سالانه در حال تکرار است؛ با به پرواز درآمدن هلیکوپتر بر روی دریای این جزایر، آبزیان آن احساس خطر کرده و ضربان قلبشان به شدت افت می‌کند اما برای فرار از خطر به سرعت شنا می‌کنند و به سوی سطح کم عمق آب می‌روند و هنگام نزدیک شدن به ساحل توسط اهالی این جزیره مورد حمله قرار می‌گیرند و شکار می‌شوند.

این شکار در خلیج" سانداواگور" در تاریخ 30 ژوئیه رخ داد و باعث شد این کشتار از سوی بسیاری از انجمن‌های حامی حیوانات محکوم شود و این کشور را، کشوری با "افکار کهنه" خطاب کنند. صدها نهنگ سالانه در این جزایر شکار می‌شوند و گوشت این نهنگ‌ها مهم‌ترین وعده غذایی رژیمی مردمان این جزیره را تشکیل می‌دهد.

رنگین شدن دریای اسکاتلند به خون نهنگ‌های شکارشده

رنگین شدن دریای اسکاتلند به خون نهنگ‌های شکارشده

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رنگین شدن دریای اسکاتلند به خون نهنگ‌های شکارشده +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..