تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توصیه‌های ایمنی به هنگام تغ

سلامت نیوز: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با توجه به آغاز بارندگی‌ها و امکان بروز برخی حوادث به تشریح نکات ایمنی پرداخت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان جلال ملکی با اشاره به بارش‌های پاییزی و خطراتی که به دنبال آن ممکن است شهروندان را تهدید کند، اظهار کرد: در فصل پاییز ظرف مدت چند دقیقه ممکن است هوا دگرگون شود، بنابراین جدی گرفتن نکات ایمنی الزامی است.

وی خطاب به شهروندان با بیان اینکه در این ایام و در ساعت عصرگاهی اگر فعالیت خاصی مدنظرتان نیست از منزل خارج نشوید، گفت: اگر به هنگام تغییرات ناگهانی آب و هوایی در فضای باز خیابان بودید سعی کنید تا خود را به یک مکان مسقف برسانید.

سخنگوی آتش نشانی تهران با تاکید براینکه از قرار گرفتن روی تپه‌ها و ارتفاعات خودداری کنید، عنوان کرد: قرار گرفتن روی این قسمت‌ها ممکن است باعث برخورد صاعقه شود، همچنین از اقامت هر چند کوتاه در کنار پرتگاه ها، رودخانه‌ها و بستر آن‌ها حتی اگر خشک باشد جداً خودداری کنید.

ملکی با بیان اینکه چند دقیقه رگبار شدید باعث بروز سیلاب در بستر رودخانه‌ها می‌شود، تصریح کرد: از قرار گرفتن در کنار ساختمان‌های در حال ساخت، درختان کهنسال، دکل‌های برق و زیر کابل‌ها به شدت خودداری کنید.

وی با تاکید بر توجه به رانندگان در ایام بارندگی افزود: اگر عابر پیاده هستید و شب‌ها در خیابان تردد می‌کنید حتماً از لباس‌های رنگ روشن استفاده کنید تا رانندگان شما را ببینند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توصیه‌های ایمنی به هنگام تغ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..