تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کامپوزیت بهتر است یا لمینت؟

۶۸۲۱۹۳

۱۹۲۴۷ بازدید

اگر شما هم کمی اهل فیلم و سینما باشید حتما لبخند زیبا، پر زرق و برق بازیگران فیلم دل شما را ربوده، شاید بیشترین تاثیر در جذابیت یک هنرمند لبخند آن باشد و آن را مدیون اصلاح طرح لبخند در دندانپزشکی زیبایی است. امروزه با کمک دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی این مزیت خیره کننده دیگر در انحصار افراد مشهور جامعه نیست.

کلینیک تخصصی دندانپزشکی دنتال زعفرانیه

طراحی لبخند اختصاصی با جدیدترین روش

اصلاح طرح لبخند چیست؟

مجموعه‌ای از درمان‌های زیبایی به منظور بهبود ظاهر لبخند و داشتن لبخند زیبا از طریق یک یا چند روش زیبایی و اصلاح فرم و سایز دندان از قبیل: لمینیت، کامپوزیت ونیر، سفید کردن، بستن فاصله باز بین دندان‌ها و... است؛ که در ادامه نمونه‌هایی از اصلاح طرح لبخند را مشاهده خواهید کرد.

دندانپزشکی شمس آباد

دندانپزشکی شمس آباد

دندانپزشکی شمس آباد

دندانپزشکی شمس آباد

دندانپزشکی شمس آباد

خیالی آسوده بر روی یونیت دندانپزشکی!


ترس از دندانپزشکی مسئله تازه‌ای نیست. هر یک از ما در دوران کودکی خود تا حدودی با این ترس آشنا شده‌ایم. هر چقدر هم که کار دندانپزشک‌مان عالی بود، ولی ترس از محیط درمان، بیشتر از هر چیز دیگری ما را احاطه میکرد. در دنیای مدرن راهکار‌های زیادی برای رفع ترس و گریز از دندانپزشکی در نظر گرفته شده است. طراحی فضای درمان و استفاده از دستگاه‌های روز دنیا، باعث شده است که ما نه تنها بر ترس‌مان غلبه کنیم، بلکه برای نشستن بر روی یونیت خوشرنگ دندانپزشکی لحظه شماری می‌کنیم!


طراحی و زیبایی محیط کافی نیست!

حق مسلم هر بیماری است که در فضای درمانی خود آرامش کافی را داشته باشد، ولی این همه‌ی آنچه که از یک مرکز درمانی می‌خواهیم، نیست! داشتن تیم متخصص و با تجربه از مهمترین نکات مراکز درمانی است. به طوری که شما برای انجام تمام کارهای‌تان در یک جا باشید و مرحله به مرحله به دنبال پزشکان متخصص گوناگون، در نقاط مختلف شهر نگردید. قطعا اگر سر و کارتان به دندانپزشکی افتاده باشد با این مشکلات مواجه شده‌اید. مثلا برای پر کردن دندان به دندانپزشک مراجعه می‌کنید و پزشک به شما می گوید باید ابتدا درمان ریشه انجام دهید و بعد از جراحی لثه برای عصب کشی و پر کردن دندان به اینجا مراجعه کنید. حالا شما باید با آن درد دندان به سراغ جراح لثه و ریشه بگردید. اینکه بعدا هم با پزشک‌تان به مشکل بر نخورید و او نگوید کار جراح درست بوده یا نه، حرفی دیگر است!

هر آنچه از یک دندانپزشک انتظار دارید!

ما قصد داریم در این مقاله شما را با یک کلینیک دندانپزشکی آشنا کنیم که بتوانید تمام خدمات مربوط به دهان و دندان را به صورت یکجا و با کیفیت بالا دریافت کنید. کلینیک دندانپزشکی زعفرانیه یک مرکز مجهز و تخصصی برای ارائه خدمات دندانپزشکی است. در این کلینیک تمام کار‌های مربوط به درمان و زیبایی دهان و دندان انجام می شود و نیازی نیست شما برای هر خدمات، به یک مرکز مجزا مراجعه کنید. متخصص دندان اطفال، جراح فک و صورت، متخصص درمان ریشه، متخصص ایمپلنت، کلیه خدمات زیبایی و درمان‌های تکمیلی به صورت یک مجموعه کامل در این مرکز گردآوری شده‌اند تا شما مراجعین محترم با نهایت آرامش و خیالی آسوده به درمان مورد نظرتان دست پیدا کنید. ناگفته نماند هر یک از متخصصان عزیز در یک قسمت و با یک یونیت جداگانه آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم هستند. به طوری که شما میتوانید در یک زمان هم خودتان و هم خانواده‌تان، از خدمات مورد نظر استفاده کنید و زمان حضور در کلینیک را به حداقل برسانید.پ

وسایل صد در صد استریل!

مواد و تمامی لوازمی که در این مرکز برای خدمت رسانی ارائه می شود، از بهترین مواد موجود در بازار است. همچنین کلینیک دندانپزشکی زعفرانیه با وسواسی وصف ناشدنی تمام لوازم را استریل می کند تا مشکلی برای بیماران ایجاد نشود. به این منظور یک اتاق سی اس آر جداگانه در نظر گرفته شده است که به راحتی تمام وسایل به صورت کاملا بهداشتی و مجزا، استریل می‌شوند.


ضمانت حسن انجام خدمات


آنچه این مرکز را از سایر رقبا خاص کرده است، ضمانت خدمات آن است. به طوری که تمام خدمات ارائه شده دارای ضمانت حسن انجام کار هستند و با کوچکترین مشکلی مرکز بدون دریافت هزینه اضافی، مشکل را بر طرف می سازد، تا رضایت مشتری تامین شود.


فراتر از یک کلینیک دندانپزشکی!


در این مرکز جراح فک و صورت حضور دارد که بر حسب نوع بیماری و شیوه درمان آن، خدمات مربوطه به بیماران را ارائه می‌دهد. حتی اگر مشکل و بیماری شما نیاز به جراحی با بیهوشی داشته باشد، پزشک شما را رها نکرده و با همراهی شما به یک بیمارستان مجهز، خدمات جراحی مرتبط را با بهترین کیفیت انجام می دهد.

کلینیک تخصصی دندانپزشکی دنتال زعفرانیه

طراحی لبخند اختصاصی با جدیدترین روش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کامپوزیت بهتر است یا لمینت؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..