تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقشه گوگل به قابلیت دنبال کردن کسب و کارها مجهز می‌شود

نقشه گوگل به قابلیت دنبال کردن کسب و کارها مجهز می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گوگل با انتشار مداوم قابلیت‌های جدید برای Google Maps(سرویس نقشه آنلاین خود) در تلاش است این اپلیکیشن را از حالت استفاده از آن فقط محض پیدا کردن مسیر خارج کند. در ماه‌های اخیر به این اپلیکیشن قابلیت‌هایی مانند برنامه‌ریزی سفر گروهی، کنترل موسیقی، ابزارهای پیاده‌روی، دریافت الکترونیکی جواز سفر، توصیه‌های فردی و غیره اضافه شده است. حالا قابلیتی جدید به Google Maps اضافه شده که به کاربران اجازه می‌دهد کسب و کارهای مورد علاقه خود مانند رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها یا مغازه‌ها را دنبال کنند و تا خبرها و آپدیت‌های آن‌ها در نقشه گوگل اول نمایش داده شود.

این قابلیتی است که فیس‌بوک پیش از این به اپلیکیشن شبکه اجتماعی خود اضافه کرده بود. گوگل گفته است زمانی که روی دکمه فالو در این برنامه برای دنبال کردن یک کسب و کار ضربه زده می‌شود، کاربران قادر خواهند بود تا خبرهایی از این مکان‌ها مانند رویدادهای پیش رو، پیشنهادات و دیگر تغییرات را در تب «For You» در برنامه Google Maps مشاهده کنند. این قابلیت به طور قطعی برای رقابت با فیس‌بوک به اپلیکیشن نقشه گوگل اضافه شده است.البته کسب و کارهای مختلف می‌توانند از پلتفرم Google Maps استفاده کنند تا مشتریان بالقوه خود را قبل از افتتاح کار خود پیدا کنند.

بیزینس‌ها پس از درست کردن پروفایل خود با استفاده از Google My Business که شامل تاریخ افتتاح می‌شود، در جستجوی کاربران تا سه ماه قبل از افتتاح نمایان خواهند شد. این پروفایل تاریخ افتتاحیه را نشان خواهد داد و کاربران می‌توانند این کسب و کارها را به یکی از لیست‌های خود اضافه کنند. کاربران همچنین می‌توانند همه اطلاعات دیگر کسب و کارهای لیست خود مانند آدرس، شماره تلفن، وبسایت و تصاویر را مشاهده کنند.

گفتنی است، قابلیت فالوی تازه اضافه شده به Google Maps در حال حاضر در 150 نقطه روی این سرویس و برای میلیون‌ها کاربر آن در دسترس است. این قابلیت مدتی است که به صورت آزمایشی راه‌اندازی شده اما گوگل آن را این هفته به صورت رسمی معرفی کرده است و هفته آینده قرار است در ابتدا برای اندروید منتشر شود. همچنین تب «For You» در چند کشور به صورت محدود ارائه شده و قرار است به زودی به کشورهای بیشتری ارائه شود.

نقشه گوگل به قابلیت دنبال کردن کسب و کارها مجهز می‌شود

بیشتر بخوانید: گوگل پاک کردن تاریخچه جستجو را آسان می‌کند

انتهای پیام/

کسب و کارها را در برنامه Google Maps دنبال کنید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقشه گوگل به قابلیت دنبال کردن کسب و کارها مجهز می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..