تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بزرگداشت شهدای دانش‌آموز/234 شهید از یک دبیرستان

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمدرضا رزاقی مدیرکل شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در نشست خبری اظهار داشت: امسال به مناسبت سالروز بزرگداشت شهدای دانش آموز و یادبود شهید فهمیده، مراسمی روز 14 آبان در دبیرستان شاهد شهدای هفتم تیر با حضور معاون اول رئیس جمهور، رئیس بنیاد شهید و وزیر آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

وی افزود: مدارسی را  که در طول جنگ توسط دشمن بمباران شد و شهید دادند، معرفی خواهیم کرد از جمله دبستان رشیدی کرمانشاه با 17 دانش‌آموز شهید، مدرسه راهنمایی پیروز بهبهان با 75  دانش آموز شهید ، مدرسه زینبیه و ثارالله میانه با 37 شهید و گروه سرود شهر قم با 9 شهید دانش آموز.

مدیرکل شاهد و ایثارگران وزارت آموزش‌وپرورش گفت: استان اصفهان با 835 شهید دانش‌آموز بیشترین شهید را دارد  پس از آن 157 شهید از منطقه 17 تهران و 160  شهید از مدرسه امام صادق قم داشتیم.

رزاقی با اشاره به شهدای شاخص دانش‌آموزی استان‌های مختلف تصریح کرد: شهید احمد نظیف 11 و نیم ساله از سبزوار، محمدحسین فهمیده 13 ساله از کرج، بهنام محمدی 12 ساله از خرمشهر، مرحمت والازاده 13 ساله از اردبیل، سهام خیام 12 ساله از هویزه، ناهید فاتحی کرجو 16 ساله از سنندج و محبوبه دانش‌آشتیانی 16 ساله از تهران از شهدای 17 شهریور از جمله شهدای شاخص دانش‌آموزی هستند.

مدیرکل شاهد وایثارگران آموزش و پرورش درباره کیفیت‌بخشی به مدارس شاهد گفت: کیفیت بخشی سیاستی است که وزیر آموزش و پرورش آن را مطرح کرده و در سند تحول آموزش و پرورش تسریع شده و امروز به جز 6 استان در مدارس شاهد استان‌های دیگر مجموعه‌ها از چارچوبی نسبتا هماهنگ برخورد کرده فعالیت می‌کنند ضمن اینکه به شکلی برنامه‌ریزی کردیم که در مدارس ابتدایی و متوسطه اول شوق‌انگیز کردن مدرسه اولویت اول باشد که در این خصوص کارگاه‌هایی را برای مدیران و معاونان مدارس برگزار کرده‌ایم که دور دوم این کارگاه آغاز شده و در مرحله بعد استانداردسازی فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بزرگداشت شهدای دانش‌آموز/234 شهید از یک دبیرستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..