تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرایند انتخاب شهردار تهران فشرده تر‌می‌شود

علی اعطا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم در خصوص جلسه امروز اعضای شورای شهر تهران اظهار کرد: عمده وقت جلسه امروز اختصاص داده شد به لایحه برنامه پنج ساله سوم شهرداری تهران که در این جلسه سکینه اشرفی معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران نیز حضور داشت و در خصوص توضیحاتی را ارائه کرد.

وی تصریح کرد: در دقایق پایانی جلسه امروز نیز بحث کوتاهی در خصوص فرایند انتخاب شهردار جدید تهران شد که البته قرار شد در جلسه فردا این موضوع به طور مفصل بحث شود.

اعطا گفت: با توجه به مدت زمانی که تا اجرای قانون منع بکارکیری بازنشستگان وجود دارد تلاش می‌شود در همین مدت باقیمانده و تا 24 آبان شهردار جدید مشخص شود بر همین اساس فرایند انتخاب شهردار در این مرحله کوتاه‌تر از قبل خواهد بود.

سخنگوی شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که آیا محسن هاشمی هم از گزینه‌های شهردار تهران است یا خیر؟ گفت: به هر طریق شاید برخی از اعضا نیز نام وی را در لیست اولیه برای حضور شهرداری تهران مطرح کنند و باید منتظر باشیم که در ادامه چه اتفاقی می‌افتد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرایند انتخاب شهردار تهران فشرده تر‌می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..