تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در مورد کارتون دختری به نام نل و دانلود آهنگ کارتون دهه شصتی قدیمی

دختری به نام نل

در مورد کارتون قدیمی دختری به نام نل

دختری به نام نل، نل یا دختر سرگردان نام یک انمیشن ژاپنی 26 قسمتی است که توسط  Dax International و بر اساس رمانی به نام عتیقه فروشی یا فروشگاه قدیمی شگفت انگیز که توسط چارلز دیکنر نوشته شده است ساخته شد. این انیمیشن دهه شصت و هفتاد به عنوان دختری به نام نل از شبکه دوم سیما پخش شد.

دختری به نام نل

داستان کارتون نل دهه شصتی

شهر لندن در اویل قرن 19، آقای ترنت در مغازه عتیقه فروشی خود مشغول به کار بود. نوه دختری به نام نل هم به او در کارها کمک می کرد و با هم زندگی می کردند. مرد پولدار و طمعکاری به نام کیلپ که به قصد صاحب شدن تمام مغازه های لندن از هر دوز و کلکی استفاده می کرد، مبلغ زیادی به ترنت قرض می دهد و بنا شده بود در صورت پرداخت نشدن در مهلت مقرر، ترنت سند مغازه را به نام کیلپ امضا کند. ترنت تصمیم می گیرد با نوه اش از شهر لندن فرار کند تا موقعی که بتواند بدهی اش را تسویه کند.

دختری به نام نل

نل پیشنهاد می‌کند نزد مادر گمشده‌اش به «پارادایز» بروند. آنها تنها چیزهایی که با خود برداشتند یک جعبه موزیکال جواهر بود که از مادر نل به یادگار مانده و تیلو، گربه سیاه و کوچک نل. کیلپ و وکیل او براس و دار و دسته‌اش نیز در تعقیب آنها راهی این سفر می‌شوند. پسری به نام کیت که در مغازه ترنت شاگردی می‌کرد نیز وقتی از نیرنگ کیلپ باخبر می‌شود، برای کمک به نل و آقای ترنت در جستجوی آنها راهی سفر می‌شود و در این میان با مرد مرموزی با ظاهری شبیه یک پیرمرد آشنا می‌شود که به او در این جستجو کمک می‌کند…

در این سمت تاپ ناز سه آهنگ بدون کلام و تکنوی کارتون قدیمی دختری به نام نل را برای دانلود آماده کرده ایم.

دانلود

همچنین ببینید : دانلود آهنگ کارتون بچه های مدرسه والت

[امتیاز دهنده: 0 نفر و میانگین امتیاز: 0]



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در مورد کارتون دختری به نام نل و دانلود آهنگ کارتون دهه شصتی قدیمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..