تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ لپتاپ‌هایی با نمایشگر تاشو می‌سازد

سامسونگ لپتاپ‌هایی با نمایشگر تاشو می‌سازدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ انتظار می‌رود سامسونگ ماه بعد کانسپت گوشی هوشمند تاشوی خود با دو نمایشگر را رونمایی کند اما این کمپانی همچنین در حال کار کردن روی دستگاه‌های بزرگتری با نمایشگر تاشو است. قائم مقام قسمت بازاریابی رایانه‌های سامسونگ طی مراسمی برگزار شده مخصوص لپتاپ‌ها در کره جنوبی در اول هفته اخیر گفت: «مانند گوشی‌های تاشو، سامسونگ در حال مذاکره با تولیدکنندگان صفحه نمایش خود است تا لپتاپ‌هایی با نمایشگرهای تاشو را توسعه دهند که نه تنها باز و بسته می‌شوند بلکه ارزش و تجربه کاربری جدیدی را ایجاد کنند. در کنار همه این‌ها، روند بازار برای لپتاپ‌ها را هم عوض کنند.»

نمایشگرهای تاشو در لپتاپ‌ها ممکن است بازار را برای دستگاه‌های دو در یک عوض کنند. لپتاپ‌های کانورتیبل موجود در بازار می‌چرخند و تبدیل به تبلت می و پخش‌کننده مدیا می‌شوند اما یک نمایشگر تاشو به طور قطعی به طراحی جدید در لپتاپ‌ها کمک خواهد کرد. سامسونگ هنوز اعلام نکرده است که با چه شرکت‌هایی در حال همکاری است یا انتظارات خود از هیچ اطلاعات برای نمونه اولیه یا دستگاهی اعلام نکرده است. در حال حاضر، لپتاپ‌هایی مانند Spectre Folio اچ‌پی یا حتی دستگاهی مانند Surface جیبی مایکروسافت می‌توانند کاندیدی برای نمایشگر انعطاف‌پذیر و تاشو باشند.

رسانه Korea Herald گزارش داده است که لی، قائم مقام قسمت بازاریابی رایانه‌های سامسونگ همچنین اشاره کرد سامسونگ هر سال 3.2 میلیون رایانه شخصی می‌فروشد و از نظر ایجاد ارتباط بیشتر بین موبایل و رایانه در محصولات فناوری اطلاعات نقشی اساسی دارند. سامسونگ همچنین این اواخر دستگاهی مانند دستگاه دو در یک Surface با ارتباط LTE و باتری آن 20 ساعت شارژدهی رونمایی کرده است.

از این پس باید منتظر بمانیم تا ببینیم آینده گجت‌های هوشمند با تولید نمایشگرهای تاشو به چه سمتی حرکت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: گوشی تاشوی دو نمایشگره سامسونگ ماه بعد رونمایی می‌شود

انتهای پیام/

سامسونگ در حال کار روی نمایشگرهای تاشو برای لپتاپ‌های خودش است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ لپتاپ‌هایی با نمایشگر تاشو می‌سازد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..