تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از آسمان راوی زندگی شهید علی زاده اکبر می‌شود

از آسمان راوی زندگی شهید علی زاده اکبر می‌شودبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برنامه از آسمان این هفته راوی زندگی شهید علی زاده اکبر می شود.

علی زاده اکبر برای دومین مرتبه با خانواده اش خداحافظی کرد و راهی سوریه شد. شاید کسی نمی دانست یا دلش نمی خواست بداند که این آخرین سفر علی آقاست.

چند روز بعد خبر شهادت علی آقا شهرستان کاشمر را عزادار کرد. خانواده با بغض خاطره های شهیدشان را مرور می کردند. از دوران کودکی و نوجوانی پر جنب و جوش و جوانی مردانه اش گرفته تا بابای مهربان مهدی و فاطمه. خبر سخت و سنگین بود ولی به هر حال زندگی توقف پذیر نیست.

از آسمان چند سال بعد از شهادت علی آقا به کاشمر رفت. حالا مهدی و فاطمه به قول معروف از آب و گل در آمده اند. پسر نوجوان شهید دوست دارد بابای شهیدش یک پاسدار بسیجی انقلابی و فعال فرهنگی و اجتماعی بشود. این برنامه خرده روایتها و تصاویر جذابی دارد که بی تردید به دل مردم خواهد نشست.

به گفتۀ امیر خورشیدی فرد تهیه کننده و کارگردان از آسمان برنامۀ این هفته جمعه ۴ آبان ساعت ۱۶:۱۵ از شبکۀ دو سیما پخش می‌شود.

از آسمان که به تازگی نوزده ساله شده است تنها برنامۀ مستمر سیما در حوزۀ حماسه و جهاد بوده و تا کنون بیش از ۱۵۰۰ برنامه با این موضوع را تولید و پخش کرده است. آقایان سعید سلیمانی، مرتضی اعطاسی، نادر گهرسودی و حمید بناء در ساخت این روایت مشارکت داشته اند.

انتهای پیام/

خانواده کاشمری از فرزند شهیدشان می گویند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از آسمان راوی زندگی شهید علی زاده اکبر می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..