تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمبود تجهیزات پزشکی برای مراسم اربعین صفر است

دکتر مهتاب شاهماری در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم، در خصوص پشتیبانی حوزه سلامت در بخش تجهیزات پزشکی برای مراسم اربعین اظهار داشت: در این حوزه در بخش‌ ملزومات پزشکی، دارویی، تجهیزات پزشکی و تجهیزات سرمایه‌ای بیمارستان اقدامات خوبی به‌همت معاونت غذا و دارو، بخش‌های خصوصی و معاونت درمان صورت پذیرفته است.

معاون غذا و داروی دانشگاه ایلام ادامه داد: هم‌اکنون براساس آمارها 70 درصد جمعیت شرکت کننده در مراسم بزرگ پیاده‌روی اربعین حسینی(ع) از مرز مهران در حال تردد به‌طرف عراق هستند و کمبودی در حوزه تجهیزات پزشکی وجود ندارد و به‌نوعی کمبود در این بخش‌ صفر است.

وی با اشاره به تأمین و هزینه 600 میلیون تومانی در حوزه ملزومات مصرفی به‌همت بخش‌های خصوصی و معاونت غذا و دارو و اعتبار 7 میلیارد تومانی ملزومات و تجهیزات بیمارستانی توسط معاونت درمان گفت: حمایت بخش خصوصی برای تجهیز ملزومات مصرفی و تجهیزات پزشکی در ایام اربعین کمک شایانی به دانشگاه علوم پزشکی ایلام بود تا درگیر نقدینگی برای دپوی کالاهای مورد نیاز نشود.

معاون غذا و داروی دانشگاه ایلام خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ملزومات و تجهیزات پزشکی درمانگاهها، بخش بیمارستانی و پیش‌بیمارستانی و پایانه‌های مرزی تأمین شده است و مشکل خاصی در این مورد وجود ندارد کما اینکه یک مورد از این اقلام باید تأمین لازم انجام شود که تا روز شنبه این تأمین نیز صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/*




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمبود تجهیزات پزشکی برای مراسم اربعین صفر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..