تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داستن کارتون بچه های مدرسه والت و دانلود آهنگ این کارتون قدیمی

آهنگ کارتون دهه شصتی بچه های مدرسه والت

کارتون بچه های مدرسه والت و دانلود آهنگ این انیمیشن

بچه های مدرسه والت یا مدرسه عشق : قصه دل یک انیمیشن ژاپنی است که بر اساس رمان قلب به نویسندگی ادموندو ده آمیچس ساخته شده است.

این کارتون قدیمی در 26 قسمت در سال 1981 توسط کپانی نیپون و به کارگردانی ایجی اوکابه ساخته شد. موسیقی اصلی این کارتون را کاتسوهیسا هاتوری ساخته است که البته در تلویزیون ایران یک تیتراژ دیگر قرار دادند.

این کارتون در دهه شصت از سبکه یک سیما پخش شد و خیلی از دهه شصتی ها از این کارتون خاطره دارند.

داستان کارتون بچه های مدرسه والت

اوایل ماجرا است که معلم بچه‌های مدرسه‌ای(خانم دل گاریچی) در تورینو ایتالیا تغییر می‌کند و آقای پربونی با آن عینک یکچشمی و خط‌های پیشانی‌اش (با صدای پرویز نارنجیها) که خیلی خشک و عصا قورت داده به نظر می‌رسد، به کلاس می‌آید. از موقعی که آقای پربونی شروع می‌کند و قصه‌های اندوهگین و عبرتدهنده اش را سر کلاس برای بچه‌ها تعریف می‌کند، همه از اینرو به آنرو می‌شوند، جز فرانچی. اما آقای پربونی ولکن معامله نیست، او که با گفتن هر داستان، باعث می‌شود هر کدام از بچه‌ها به طریقی با قهرمان داستانش همزادپنداری کنند و به پهنای صورت اشک بریزند، آنقدر میان داستانهایش می‌گردد تا بالاخره یک قهرمان (ضدقهرمان؟!) مشابه فرانچی می‌یابد و او را به زانو درمی‌آورد. راوی داستانهای هر قسمت، انریکو است؛ یکی از بچه‌های خانواده دار و متشخص مدرسه که وقایع را در دفتر خاطراتش ثبت می‌کند و در واقع، نتیجه‌گیری اخلاقی پایان هر داستان، از زبان او است. اصل داستان، متعلق به اِدموندو دِ آمیچیز (۱۸۶۴–۱۹۰۸)، رمان‌نویس ایتالیایی است که موفقترین و محبوبترین کتابش (Cuore / Heart) را در سال ۱۸۸۶ نوشت و شهرت او جهانی شد. سری کارتونی که در تلویزیون ما با نام «بچه‌های مدرسه والت» نشان داده شد، محصول کمپانی نیپون است که سال ۱۹۸۱ ساخته شده و شبکه TBS آن را پخش کرده‌است.

در این بخش آهنگ تیتراژ این کارتون قدیمی را برای دانلود قرار داده ایم.

دانلود

همچنین دانلود کنید : دانلود آهنگ بچه های کوه های تاراک

[امتیاز دهنده: 0 نفر و میانگین امتیاز: 0]



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داستن کارتون بچه های مدرسه والت و دانلود آهنگ این کارتون قدیمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..