تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیوگرافی محمود شهریاری مجری پر حاشیه صدا و سیما

بیوگرافی محمود شهریاری مجری پر حاشیه صدا و سیما بیوگرافی محمود شهریاری

محمود شهریاری متولد دوم دیماه  1337 در بیجار استان کردستان میباشد . محمود شهریاری از مجریان با سابقه صدا و سیما میباشد. محمود شهریاری سابقه خوب و موفقی در مجری گری در چند برنامه تلویزیونی از جمله در شبکه تهران صدا و سیما رابه‌ همراه کاظم احمدزاده دارد.

وی همچنین برای مدتی مجری برنامه زنده‌ رود شبکه اصفهان نیز بود.

از دیگر کار هاي‌ محمود شهریاری به بازیگری در سریال مرد 2000 هزار چهره به‌ عنوان افتخاری و کار در رادیو میتوان اشاره کرد. او در برنامه عمو هاي‌ فتیله‌ اي شبکه دو به‌ عنوان مجری مشغول فعالیت بوده است.

بیوگرافی محمود شهریاری مجری پر حاشیه صدا و سیما

شهریاری این روز ها چه می‌كند ؟

وقتی با شهریاری گفتگو كردیم فقط تیتراژ برنامه فیتیله ضبط شده و او منتظر بود ببیند در برنامه زنده چه اتفاقاتی می‌افتد. شهریاری در ایام نوروز برنامه فیتیله را برای كودكان و خانواده‌ ها اجرا می‌كند.

برنامه‌ اي كه به گفته شهریاری فقط برای كودك و نوجوان نیست ودر رویكرد جدید ؛ پدربزرگ و مادربزرگ و پدر و مادر هم همراه بچه‌ هاي‌ خانواده باید پای تلویزیون بنشینند. دراین برنامه مجری باید پلی میان كودكان و خانواده‌ ها بزند.

– وقتی به او گفتم شما یك جورهایی به شبكه بازار تبعید شده‌اید با لفظ «تبعید» مخالفت كرد و گفت :

+ نه. شبكه بازار توسط آقای رجبی معمار اداره میشود كه خیلی باتجربه است. ایشان شبكه‌ هاي‌ تهران و جام‌جم را اداره كرده‌اند. ایشان میدانستند ویترین یك برنامه مجری‌ اش است.

بهمین علت از همه ی مجری‌ هاي‌ قدیمی دعوت كردند. همه ی به شكلی به خاطر احترامی كه برای ایشان قائل بودند به شبكه بازار آمدند.

شبكه بازار جزو شبكه‌ هاي‌ صدا و سیماست، ولی دریغ از 30 ثانیه معرفی این شبكه در دیگر شبكه‌ هاي‌ تلویزیون. من خیلی دوست داشتم این نكته را جایی بگویم.

بیوگرافی محمود شهریاری مجری پر حاشیه صدا و سیما

حالا شما خودتان را شبیه چه میوه‌ ای می‌دانید ؟

+ تا حالا كسی این سوال را از من نپرسیده است. ولی من شبیه خرمالو هستم. بعضی وقت‌ ها گس هستم و بعضی وقت‌ ها شیرین.

وقتی خواستگاری رفتید خجالت كشیدید ؟

+ نه. خواستگاری كه خجالت ندارد. من و همسرم در دانشكده صدا و سیما درس می‌خواندیم. طبق معمول ازدواج‌ هاي‌ دانشجویی ازدواج‌ هاي‌ خوبی است. هردو نفر به درجه‌ اي از رشد و كمال رسیده‌اند و هم دیگر را شناخته‌اند. طبق معمول این ازدواج‌ ها موفق است. من چند روز پیش شنیدم این ازدواج‌ ها كمتر از یك درصد طلاق داشته است.

چه كسی واسطه ازدواجتان شد ؟

+ یكی از دوستان دانشجویم گرافیك می خواند و هم رشته همسرم بود. من فیلمنامه‌ نویسی می‌خواندم. در همان دوره كارشناسی دوستم از سجایای این خانم تعریف كرد و ما هم به خواستگاری رفتیم. در همان نگاه اول گفتند چه كسی از شما بهتر !‌ فوری هم پذیرفتند.

علت ممنوع التصویر شدن محمود شهریاری از زبان خودش

برنامه دید در شب رضا رشیدپور هر هفته یکی از چهره هاي‌ جنجالی را در برنامه خود دعوت میکند و انها رابه چالش می کشد ؛ مهمان این هفته دید در شب محمود شهریاری بود که درباره ممنوع التصویر بودنش توضیح داد.

محمود شهریاری بعد از دو سال در مقابل دوربیندید در شب قرار گرفت ودر مورد ممنوع التصویری هاي‌ پی در پی اش و انتشار عکسهای فیلم عروسی برادرش که به سال ها ممنوع التصویری اش منجر شد.

بیوگرافی محمود شهریاری مجری پر حاشیه صدا و سیما

محمود شهریاری مجری با سابقه تلویزیون 

به سوالات صریح رضا رشیدپور پاسخ داد. گزیده اظهارات شهریاری در ادامه می‌آید:

از سال 61 هیچوقت برایم توضیح ندادند که چرا ممنوع التصویر و بعد چرا آزادالتصویر شدي. هیچوقت حضور پررنگ که هیچ، حضور کم رنگ هم در سیاست نداشته ام.

دلیل بار آخر ممنوع التصویری ام را از آقای پورمحمدی «معاون سیما» پرسیدم، خودش دلیلش را نمیدانست. در عروسی برادرم ودر مقابل محارم رقصیدم. کدام مرجعی گفته که رقص مرد حرام است؟ بعد ها سازمان از برخورد شدیدش با ما عذرخواهی کرد.

حس این روزهای سوشا مکانی را درک می‌کنم. زمان ما تلگرام و اینترنت نبود، سی دی رقص من را سر چهارراه ها می فروختند. خودم سی دی را خریدم! در انتشار مسائل خصوصی هنرمندان ایرادی به مردم وارد نیست. مردم دوست دارند بدانند هنرمندان چگونه زندگی می‌کنند.

بیوگرافی محمود شهریاری مجری پر حاشیه صدا و سیما

محمود شهریاری و رضا رشیدپور در برنامه دید در شب

به آیت الله یزدی رئیس وقت قوه قضائیه گفتم راضی هستید از زندگی خصوصی شما و روضه سیدالشهدا درخانواده تان فیلم بگیرند و منتشر کنند؟ گفتند خیر راضی نیستم. گفتم خب پس چرا کاری برای پیشگیري از انتشار این فیلم ها نمیکنید؟

در زمان نام بردن از شهرام شب پره، مدیر شبکه و ناظر پخش حضور داشتند. خودشان مجوز باز کردن صدا را در استودیو دادند.

خطوط قرمز صدا و سیما و برخوردها در ان؛ سیال و سلیقه اي است. برخی مدیران انتظار دارند مجری برنامه مانند اکسسوار صحنه هیچ واکنشی نداشته باشد و فقط بنشیند.

یکی از مدیران گروه هاي‌ تلویزیون به من گفت ما که نمیتوانیم بگوییم اینجوری اجرا کنید. ما باید بگوییم نکنید! شما باید خطوط قرمز را بشکنید تا مخاطب ما بیشتر شود.

موضوع رقصنده در تی وی صحت ندارد. ما کت هایمان را گره زدیم و احمدزاده از انها پرید.گاهی به ما میگویند چرا در صداوسیما اپرا وینفری نداریم. او چه کار میکند، ما چه کار می‌کنیم؟ ما به خاطر یک کت بدبخت شدیم.

همین حالا من بخواهم ناظر پخش شوم و مسئولیت ممیزی اشعار را بگیرم، نصف شعرهای خواننده هاي‌ داخلی مان را رد می‌کنم و به حمیرا مجوز میدهم.

بیوگرافی محمود شهریاری مجری پر حاشیه صدا و سیما

محمود شهریاری ممنوع التصویر در برنامه دید در شب

چرا آقای پورمحمدی می‌آید گفتگو میکند و می‌گوید ایده آل ما این است که تلویزیون 60 درصد بیننده داشته باشد؟ این ایده آل است؟

چراباید 38 هزار و 500 نفر در تلویزیون کارمند داشته باشیم ولی یک تلویزیونی که با 35 نفر اداره می شود بیاید بیننده ما را بگیرد؟

من بیشترین گزارش را از میدان جنگ در آرشیو صداوسیما دارم.

به دوستان حراست صداوسیما اعلام می‌کنم هر کاری بکنید من از این کشور نمی‌روم.

چرا نباید اسماعیل میرفخرایی، جواد آتش افروز و صالح علاء که مردم آن ها را دوست دارند برنامه اجرا کنند؟

صداوسیما خانه من است اما به بازگشت به خانه ام امیدوار نیستم.

کار حراست پرسنلی فقط پیدا کردن سوژه از زندگی ماست یا مراقبت از ما در برابر اتفاقات پیش آمده؟ نامش را عوض کنند.

ظریف باید برای دبیر کلی سازمان ملل نامزد شود. حتماً رای می آورد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیوگرافی محمود شهریاری مجری پر حاشیه صدا و سیما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..