تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی The Colonists برای کامپیوتر – آخرین آپدیت نسخه GOG

بازی The Colonists یک اثر ساخت و ساز بسیار جذاب است که شما را به دنیای پویای خودش دعوت می کند. وظیفه شما در این اثر، کنترل تیمی از ربات های سازنده است و باید در این راستا به جستجوی خود ادامه دهید و کهکشان را به جایی برای ساخت و ساز خود بدل کنید. شما در صدد این هستید که خانه جدید خود را بنا کنید و به رویای دیرینه خود برسید. این رویای دیرینه چیزی نیست جز تبدیل شدن به یک انسان واقعی، باید که آیا این رویا به حقیقت می پیوندد یا خیر.

این ربات ها در واقع از زمین فرار کرده اند و سعی دارند که از بی رحمی زمین کناره گرفته و برای خودشان در این سیاره، جایی برای سکونت بسازند. دانلود بازی The Colonists منابع طبیعی بسیاری را در اختیار شما قرار می دهد و می توانید برای رسیدن به سرزمین های جدید تلاش کنید. این منابع کمک می کنند که کشاورزی کنید و منابع غذایی این ربات ها را تامین کنید. جمعیت شما روز به روز بیشتر می شود و می توانید امپراتوری جدید خود را بنا نهید. برای این منظور باید مطالعات زیادی روی تکنولوژی انجام دهید و سیستم شهری خود را راه اندازی کنید.

The Colonists v1 (24661) PC-GOG

دانلود-بازی-The-Colonists

با دانلود The Colonists باید تا می توانید ماموریت انجام دهید و بر مستعمرات خود اضافه کنید. شهرها کم کم گسترده تر می شوند و وظایف شما نیز برای مدیریت آن سنگین تر می شود. باید گروهی از ربات ها را استخدام کنید، تا برای شما کار کنند و واظیف مختلفی را در شهر برعهده داشته باشند. محیط بازی واقعا زیباست و سیستم استراتژیک نیز به شکل روان در اختیار بازیکنان قرار داده می شود. ربات ها در طرح ها و اندازه ای مختلف حضور دارند که هر کدام می توانند وظایف خاصی را انجام دهند. باید آنها را بشناسید و بدون نیاز به سوال، انها را در شهر خود به کار گیرید.

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-The-Colonists اسکرین-شات-بازی-The-Colonists اسکرین-شات-بازی-The-Colonists اسکرین-شات-بازی-The-Colonists اسکرین-شات-بازی-The-Colonists اسکرین-شات-بازی-The-Colonists info

The Colonists is a settlement building game inspired by classic titles like The Settlers and the Anno series. You take control of a team of self-replicating robots who have escaped from Earth and are searching the galaxy for a new home where they can fulfil their dream: to be human. You’ll advance through three different Ages as you build infrastructure for your colony by constructing road, boat and train transport systems.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP SP2+
Processor: Multicore with SSE2 instruction set support
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 1GB DX9 (shader model 3.0)
DirectX: Version 9.0c
Storage: 1 GB available space

راهنمای نصب

1) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

2) بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد. پس از اتمام نصب، می توانید بازی را اجرا کنید.

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

گلوری تون | فروشگاه رسمی دوبلاژ گلوری

برای خرید قانونی و دانلود آرشیو کامل آثار دوبله فارسی گلوری به آدرس ذیل مراجعه کنید:

www.GloryToon.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی The Colonists برای کامپیوتر – آخرین آپدیت نسخه GOG»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..